Latest buys #3

14 apr

latest buys x
Hi lieve lezeressen,

Afgelopen tijd heb ik weer een paar aankopen gedaan waarvan het mij leuk leek om die met jullie te delen. Dus bij deze heb ik weer een ´latest buys´ voor jullie! Ik plaatste onder andere een bestelling bij Sarenza en koos een nieuwe lentejas uit. Kijk je mee?
latest buys broek
Only €34,95
Ik weet niet waar ik moet beginnen, maar ik begin gewoon lekker random met deze broek. Ik vind de kleur zo mooi! Bij Only hebben ze deze broek in nog veel meer mooie lichte kleuren. Perfect voor de lente! Ik wil dan ook nog even wachten met het dragen van deze broek tot het echt mooi weer is.
latest buys oorbellen
V&D €4,99
Met deze oorbellen ben ik blij! Ik liep in de V&D en had eigenlijk best lang geen oorbellen meer gekocht, maar dacht er ook niet bewust bij na om oorbellen te kopen. Plotseling zag ik deze en het was een soort van liefde op het eerste gezicht. ;’)
latest buys short
New Yorker €14,95
Ik ben er een beetje vroeg mee, maar ik kocht al een shortje. Deze is high waisted en zat super. Ik wist al dat ik voor deze zomer sowieso een high waisted broekje wilde, dus ik greep mijn kans.
latest buys jas
Vero Moda €39,95
Allereerst: sorry voor deze foto. Ik vond het erg lastig om de jas goed op de foto te krijgen. Dit is mijn nieuwe lentejas! Ik twijfelde eerst enorm tussen deze jas en een stoerder jack van Shoeby. Uiteindelijk ben ik voor deze gegaan en ik ben er blij mee. Ze hadden hem ook in het beige, maar ik denk dat zwart mij beter staat.
latest buys all stars (2)latest buys all stars
Converse €65,00 (normale prijs. Ik kocht ze met ongeveer €20,- korting)
Tja, de All Stars konden niet ontbreken. Ik heb het er al een aantal keren over gehad. Ik wilde graag nog een paar nieuwe All Stars. Toen ik zag dat ze bij Sarenza op een aantal kleuren korting hadden, was het wel erg verleidelijk een paar te bestellen. En ja hoor, vorige week kwam de postbode met een pakketje aan! Ik vond roze een mooie kleur, maar ik vond het op de webshop de kleur niet erg duidelijk. Op mijn foto’s komt de kleur overigens ook niet helemaal goed over. De schoenen bleken echt neon roze te zijn en dat vind ik heel gaaf. Ik had het laatste paar, dat was echt geluk!

Op dit moment is er ook nog een klein pakketje van Nelly onderweg naar mij. Oeps. Gotta love sale!

Heb jij laatst nog iets in de uitverkoop gekocht?

Liefs,
Lisanne xo

8 Reacties to “Latest buys #3”

  1. Nicole 14/04/2014 bij 11:18 #

    Hele leuke en betaalbare aankoopjes! Ik vind de All Stars super vet! Misschien een leuk idee om een blog te schrijven over hoe je ze combineert want dat vind ik altijd zo lastig met gekleurde shoes!

    • fashionourlove 14/04/2014 bij 14:35 #

      Leuk dat je dat voorstelt. Ik vind het een heel goed idee en wil het zeker eens doen. Bedankt!

  2. dramaqueen9222 14/04/2014 bij 13:35 #

    Dat high waisted broekje is leuk! En toffe sneakers. X

  3. Thebeautydelivery 15/04/2014 bij 15:15 #

    Gave aankopen!! Heel leuk haha.

  4. Allrightbeauty 16/04/2014 bij 18:52 #

    Ik vind je aankopen echt heel gaaf! Mooie foto’s ook!!

  5. dresses and daisies 17/04/2014 bij 10:53 #

    Die schoentjes zien er heel tof uit. Leuk om te combineren met pastel of iets ‘gewoons’. Dat flashy, ik hou er wel van :)

    Ps. Momenteel is er een winactie op mijn site. Doe je ook mee? ^-^

  6. Liese 17/04/2014 bij 20:02 #

    Wat een leuke aankoopjes!
    Die jas is echt zo pretty<3

    Liefs, Liese

  7. beyoutifool 18/04/2014 bij 20:34 #

    Je hebt echt leuke dingen gekocht! Ik vind de oorbellen erg leuk :)

Plaats een reactie