Tip: W7 paletten bij Dirx

11 sep

w7 palette 1
Hi lieve lezeressen,

Grote kans dat je ze al kent, de W7 oogschaduw paletten. Vandaag wil ik daarover even een snelle tip met jullie delen. En dan in het speciaal over de dupes van de Naked paletten, dit zijn W7 In The Buff (dupe van Naked 2) en W7 In The Nude (dupe van Naked 3). Ik wilde dit eigenlijk al eerder doen, maar in verband met school en werk had ik daar nog niet de tijd voor kunnen maken.

Maar goed, ik wilde dus even een tip delen. Dinsdag toen ik thuis kwam, kwam mijn zusje namelijk ineens blij met een palette in haar hand naar mij toegerend. In de folders die we diezelfde dag hadden gekregen stond namelijk dat er W7 oogschaduw paletten bij Dirx te koop waren voor maar €5,99 – volgens Dirx ‘elders €7,95’. Nou, zo een palette wilde ik ook wel hebben! Ik had al enthousiaste dingen over de oogschaduw paletten van W7 gelezen, desondanks had eigenlijk niet eerder een dupe van een Naked palette willen kopen. Maar nu deze in de winkel lagen voor zo een klein prijsje móest ik er wel een halen.

w7 palette 2w7 palette 3
W7 In The Buff – W7 In The Nude
w7 palette 4w7 palette 5
Ik kocht W7 In The Buff. W7 In The Nude is van mijn zusje, maar die heb ik ook op de foto gezet om jullie een betere indruk van de paletten te geven. Ik ga de paletten verder niet reviewen, want reviews hiervan zijn er al genoeg te vinden. Als je de W7 paletten nog niet kende en je bent benieuwd, raad ik je aan om even een review te googelen. Je vindt dan gegarandeerd een goede review!

Ik ben nu al enthousiast over deze paletten, en dat terwijl ik mijn palette nog amper heb gebruikt. Haha! De paletten zijn nu al even te koop bij Dirx, maar als je snel bent, liggen er misschien nog een paar. Ik weet dat ik een beetje laat met deze tip kom, maar wie weet heeft een van jullie er toch wat aan.

Kende jij de W7 oogschaduw paletten al? Ga jij ook gebruik maken van deze aanbieding?

Liefs,
Lisanne xo

11 Reacties to “Tip: W7 paletten bij Dirx”

  1. Nicole 12/09/2014 bij 10:38 #

    Oh wauw, ik wil zo zóó graag! Er zit hier alleen nergens een filiaal in de buurt helaas :'(.

  2. vidrie 12/09/2014 bij 15:19 #

    Super leuk! Ik heb zelf het naked 2 palette in bezit maar was altijd al benieuwd na vele positieve verhalen over de W7 paletten. Helaas heb ik geen Dirx of Da in de buurt..

  3. Laura - Sunlight Dream 13/09/2014 bij 22:07 #

    Ik wil deze zo graag! Helaas ook geen winkels in de buurt die deze verkopen..

  4. kim 13/09/2014 bij 22:17 #

    wauw zo mooi! Ik wil die ook zeker halen!

  5. thebeautydelivery 14/09/2014 bij 13:30 #

    Leuk hoor, zelfs de verpakkingen lijken op de Naked hahaha.

  6. dresses and daisies 14/09/2014 bij 15:50 #

    Ik wil enorm graag het in the nude palet. Ziet er zo mooi uit! Maar ik wil liever swatchen enzo voor ik zomaar koop. En in Belgie is er geen Dirx, helaas :(
    Ps. Ik geef momenteel een huge pakket weg op mijn site. Care to join? :)

  7. Amy 14/09/2014 bij 15:58 #

    Ik vind de paletten super moooi, zelf moet ik alleen nog even oefenen met oogschaduw :’) Het lukt me nog niet om mooie looks te maken!

  8. Bertine 14/09/2014 bij 17:08 #

    oeh goedkoop! ik wil ze ook, aangezien mijn ogen niet tegen de originele van UD kunnen!

  9. pia 14/09/2014 bij 19:30 #

    Nice post!

  10. Rowan 19/09/2014 bij 22:00 #

    Wauw ze doen me echt denken aan de Naked palettes! Echt heel mooi.

  11. Schoonheidssalon Den Haag 29/12/2014 bij 15:52 #

    deze wil ik ook heel graag

Plaats een reactie