Hello world!

9 Apr

Hi,

welkom op mijn blog!
Ik ben Lisanne. Ik ben 14 en ik houd, net als jij waarschijnlijk, heel veel van mode. Ik vind het heel leuk om over mode te schrijven & om er foto’s van op te zoeken om er bij te plaatsen. Ik vind het zelf ook leuk om te fotograferen, dus wie weet komen er ook nog wat foto’s op mijn blog te staan die ik zelf heb gemaakt. Er komt waarschijnlijk af en toe ook een berichtje op mijn blog te staan over mijn eigen aankopen, maar mijn blog gaat vooral over mode in het algemeen.
Ik hoop dat je mijn blog leuk gaat vinden & ik ga mijn best doen om er wat van te maken!

Lieve groetjes,
Lisanne

Geef een reactie

