Vans

9 Apr

Je kent ze vast al, Vans. Ze zijn helemaal hot! Ze zijn in bijna elke schoenen winkel wel te vinden, desnoods hebben ze wel ‘neppe’ vans. Zelf ben ik ook al een tijdje opzoek naar mooie rode Vans, helaas is mijn maat haast overal al uitverkocht, dus ik zou nog een poosje geduld moeten hebben.
Het meest populair zijn de gewone Vans.
ImageImage

Maar er zijn ook nog wat bijzonderdere Vans!

ImageImage

Dit was dan mijn eerste fashion bericht, laat me weten wat je er van vond!

Groetjes

Geef een reactie

