New stuff ♥

3 Mei

Lieve lezers,

het is al weer een poosje geleden dat ik wat op mijn blog geschreven heb. Sorry daar voor! Ik heb het druk gehad met het voorbereiden voor koninginnedag en op koninginnedag zelf natuurlijk, ook was mijn vakantie al bijna vol gepland. Voor mij zit de helft van de vakantie er al weer op. Wat gaat de tijd toch snel hè?

In mijn eerste post had ik geschreven dat ik af en toe wat over mijn eigen aankopen zou schrijven, dat wilde ik dan nu ook doen. Dinsdag heb ik wat bonnen (nog van mijn verjaardag) opgemaakt. Bij Bijou Brigitte heb ik daarvan een hele leuke ketting gekocht:
Image
Ik had ook nog een bon van DA, daar heb ik natuurlijk ook nog wat leuke spulletjes van gekocht; namelijk nagellak en een Coca Cola Lip Smacker set.
ImageImage
En van mijn lieve moeder ;’) heb ik nog een licht groene broek gekregen.
Gisteren ben ik ook nog met mijn ouders, zusje & oma naar Madurodam en Scheveningen geweest. Kijk wat een leuke blazer ik daar nog heb gekregen van mijn moeder!
ImageImage

Liefs,
Lisanne

Geef een reactie

