Online shopping ♥

10 Mei

Hey meiden,

wat een weer is het hier. De temperatuur is niet erg laag, maar af en toe valt er een stortbui! En dan begint het ook nog eens te onweren! Verlangen jullie ook zo naar de zomer? Ik in ieder geval wel. Jullie begrijpen vast dat ik wel heeel veel zin heb in de zomer! ;) Wat ik jullie eigenlijk wilde laten weten is dat ik al een hele leuke bikini heb besteld, een bandeau bikini van Esprit.

Dit is de bikini:
Image Image Image

Wat vinden jullie er van? Geef een reactie en laat het me weten (als je geen wordpress hebt kun je je ook inloggen met facebook of twitter en zo een reactie op deze post geven).

Heb je nog geen leuke bikini voor deze zomer, maar wil je er wel graag een? Kijk dan ook eens of Epsrit een leuke bikini voor jou heeft, er zijn er genoeg te vinden! (:

Liefs,
Lisanne xoxo

5 Reacties to “Online shopping ♥”

  1. robinlouisa 28/05/2012 bij 15:51 #

    Leuke bikini zeg! Ik kan trouwens ook niet wachten op de zomer. Maar nog even bikkelen op school. Helaas.

    • Lisanne 28/05/2012 bij 16:06 #

      Vond ik dus ook ;D Ik kan ook niet wachten op de vakantie, maar gelukkig is het al super lekker weer! (:

      • robinlouisa 28/05/2012 bij 17:15 #

        Jaa! Maar wordt wel minder, tegen het einde van deze week is het alweer 13 graden..

      • Lisanne 28/05/2012 bij 17:45 #

        Jaa dat wel.. maar dan is t tenminste niet zo bloed heet als je op school zit & gelukkig hoef ik nog maar 5 weekjes (:

  2. luna 26/03/2015 bij 14:47 #

    Hele mooie bikini! waar heb je die gekocht?

Geef een reactie

