Songfestival: tweede halve finale

24 Mei

Hoi lieve meiden,

hebben jullie dinsdag ook de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival gekeken? Ik in iedergeval wel, en dat kon je vast ook zien aan mijn vorige post ;’)
En vanavond is het dan écht zo ver, dan gaat onze Joan optreden! Zij is al als derde aan de beurt, dus zorg dat je optijd voor de tv zit! (:
Net zoals dinsdag begint de tweede halve finale om 21:00 uur & om 20:30 is het programma ‘Op weg naar het songfestival’ weer te zien. Ook nu zal ik voor jullie weer alle deelnemers met hun liedjes op een rijtje zetten:
01. Servië: Željko Joksimović – Nije ljubav stvar Image
02. Macedonië: Kaliopi – Crno i Belo
03. Nederland: Joan Franka – You and Me
04. Malta: Kurt Calleja – This the night
05. Wit-Rusland: Litesound – We Are The Heroes
06. Portugal: Filipa Sousa – Vida Minha
07. Oekraïne: Gaitana – Be my Guest
08. Bulgarije: Sofi Marinova – Love Unlimited
09. Slovenië: Eva Boto – Verjamem
10. Kroatië: Nina Badric – Nebo
11. Zweden: Loreen – Euphoria
12. Georgië: Anri Jokhadze – I’m A Joker
13. Turkije: Can Bonomo – Love Me Back
14. Estland: Ott Lepland – Kuula
15. Slowakije: Max Jason Mai – Don’t Close Your Eyes
16. Noorwegen: Tooji – Stay
17. Bosnië & Herzegovina: Maya Sar – Korake ti znam
18. Litouwen: Donny Montell – Love Is Blind

Mijn mening over Jedward is trouwens toch wel een beetje veranderd… :$ Maarja, dat moet toch kunnen? Ik vond dit liedje beter dan die van vorig jaar & de act was ook mooier. Wat vonden jullie?

Liefs,
Lisanne xo

Geef een reactie

