6 x leuke bikini’s ♥

7 Jun

Hi lieve lezeressen,

Het weer hier is maar niks… regen, regen en nog eens regen! Terwijl ik twee weken geleden nog lekker naar het zwembad kon. Hopelijk word het over een paar weken & in de vakantie weer beter weer! Alweer een poos geleden had ik een bericht gepost over mijn bikini die ik online had geshopt. Maar natuurlijk is dat niet alles, en heb ik voor jullie ook nog een aantal leuke bikini’s opgezocht.

Klik op de onderstaande info om een bikini te bestellen of nog meer informatie te krijgen.
Image
1. Bikini New Look 2. Bikini top & bikini slipje NELLY 3. Bandeau bikinitop & tanga H&M 4. Bikini V&D 5. Triangelbikini Bardot 6. Bikini top & hipster Esprit.

Liefs,
Lisanne xo

Geef een reactie

