EK nail art

9 Jun

Heey meiden,

het EK 2012 is begonnen en vanavond moet Nederland tegen Denemarken spelen! Overal in Nederland hangen oranje vlaggetjes en andere versieringen & we lopen allemaal weer in oranje outfits of we hebben leuke oranje accessoires aan. En wij meiden willen toch ook wel vrolijke oranje nagels voor het EK? Ik heb gisteren in ieder geval wat op mijn nagels voor het EK gemaakt en dat wil ik jullie laten zien, ook heb ik in een paar stappen opgeschreven hoe ik alles heb gedaan, zodat jullie het ook kunnen maken of inspiratie op kunnen doen! (:

Dit zijn alle nagellakjes die ik heb gebruikt:

Stap 1: Lak als eerst al je nagels oranje, behalve de nagel van je ringvinger, lak die wit. Bepaal zelf het aantal laagjes.

Stap 2: Maak aan de onderkant van je nagel die je wit hebt gelakt een rode streep en aan de bovenkant een blauwe streep.

Stap 3: Maak met een satéprikker op je duim een schuine blauwe streep, daar onder een witte streep en als laatst onder de witte streep een rode streep.

Stap 4: Breng nu een topcoat aan, en klaar zijn je EK nagels!

Hier onder kun je de foto’s van alle stappen zien:

xoxo Lisanne

Eén reactie to “EK nail art”

Trackbacks/Pingbacks

  1. EK nail art #2 « fashionourlove - 17/06/2012

    […] maar dat ze het goed doen, want nadat Nederland de eerste 2 wedstrijden had verloren, had ik mijn nagellak er maar weer afgehaald. Maarja, ik kon het niet laten om toch voor deze wedstrijd ook mijn nagels […]

Geef een reactie

