Video

EK nail art #2

17 Jun

Hoi lieve lezeressen,

vanavond moet Nederland weer spelen, tegen Portugal! Ik hoop maar dat ze het goed doen, want nadat Nederland de eerste 2 wedstrijden had verloren, had ik mijn nagellak er maar weer afgehaald. Maarja, ik kon het niet laten om toch voor deze wedstrijd ook mijn nagels weer te lakken. Ik kwam namelijk een leuke EK nail art tegen, dit is het filmpje:

Zelf wilde ik deze nail art dan ook gelijk uitproberen, maar het was niet zo makkelijk als het leek. Op mijn eigen nagels is het dan ook niet gelukt om deze nail art na te maken, wel heb ik de nail art gemaakt op een nagelwieltje.

Hoe het komt waardoor het niet is gelukt om de nail art op mijn nagels te maken maar wel op het nagelwieltje weet ik ook niet precies, maar ik denk dat het komt omdat mijn nagels best klein zijn en het daardoor wat lastiger is om de nail art er mooi op te krijgen. Ondanks dat het mij niet is gelukt, wilde ik dit filmpje toch met jullie delen zodat jullie deze nail art misschien wel kunnen maken of inspiratie op kunnen doen! (:

Veel liefs,
Lisanne

Geef een reactie

