Zomerse slippertjes

2 Jul

Hey meiden,

Het is alweer een poosje zomer, alhoewel het weer er niet echt naar staat, en voor mij is nu ook eindelijk de zomervakantie begonnen!

Slippers is echt iets waar ik gelijk aan moet denken bij het woord ´zomer´, dus vandaar ook deze post. Zelf heb ik vrijdag ook een paar leuke slippertjes gescoord bij de Nelson.
Image

Hier komen nog wat leuke zomerse slippers.
Image

Wat vind jij van de slippers? Heb jij al leuke slippers voor deze zomer?

Liefs,
Lisanne xo

Eén reactie to “Zomerse slippertjes”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Outfit: A Touch of Mint | fashionourlove - 19/09/2013

    […] ben vergeten een foto te maken van de slippers die ik aan had, maar dit zijn de slippers die ik bij deze outfit […]

Geef een reactie

