Turkije ♥

3 Aug

Hi lieve lezeressen,

Jullie vragen je vast af waarom ik twee weken lang helemaal niks op mijn blog heb geschreven. Nou, dat kan ik uitleggen. ;’) Ik ben namelijk op vakantie geweest naar Turkije! Ik heb daar heerlijk liggen bakken op het strand en bij het zwembad, terwijl jullie misschien wel in ons koude kikkerlandje waren! ;P Maar… het is in Nederland ook mooi weer geweest heb ik gehoord! Gelukkig schijnt het zonnetje nu ook wel, en waarschijnlijk wordt het weer wat beter weer! Gelukkig maar, dan kunnen we ons kleurtje een beetje bijhouden.
Natuurlijk heb ik naast zonnen en zwemmen ook andere dingen gedaan en ik heb ook wat spulletjes uit Turkije meegenomen! Of course! Want daar kan je lekker veel spullen van allerlei ‘nepmerken’ kopen. Ik zal jullie de spulletjes laten zien die ik in Turkije heb gekocht!
ImageDit is een zogenaamde miu miu portemonnee. Ik weet niet of je het kunt zien, maar hij was al een beetje beschadigd toen ik hem kocht, daarom kreeg ik hem voor €5,-, het kon me eigenlijk niet zo veel schelen dat hij al was beschadigd, want hij zou toch wel snel beschadigen dacht ik en het valt toch niet zo erg op. Later had ik er toch wel een beetje spijt van, want ik zag deze portemonnee toen in een ander winkeltje in het roze. Die vond ik eigenlijk leuker. Maar ja, dan had ik er waarschijnlijk wel meer voor moeten betalen!
ImageNu deze echte neppe Ray-ban zonnebril, haha. Ik kon eerst echt niet kiezen welke kleur ik wilde, ze waren namelijk allemaal leuk! Uiteindelijk heb ik voor deze paarse gekozen en ik ben er erg blij mee!
ImageDan nog dit neppe Ice Watch horloge. Ik kon eerst echt niet kiezen tussen een donkerblauwe en deze bruine! Ik weet niet waarom, maar op een of andere manier sprak de bruine mij toch het meest aan en heb ik dus voor deze gekozen. Ook met dit horloge ben ik weer super blij!
ImageAls laatst vond ik het toch nog leuk om dit souvenirtje mee te nemen. Het is een klein fotolijstje van de plaats waar ik ben geweest in Turkije, Kusadasi. Dit fotolijstje kocht ik in een schattig winkeltje waar ze allerlei turkse spulletjes en souvenirtjes verkochten, zoals spulletjes om zelf turkse koffie en thee te maken (mijn vader heeft trouwens nog zo’n pakketje gekocht! ;’)) en van die oogjes die geluk brengen.
In het fotolijstje ga ik natuurlijk nog mijn mooiste vakantie foto doen!

Gaan jullie nog op vakantie? Of ben je al geweest? En koop jij altijd veel als je op vakantie bent? Vertel het in je reactie!

xoxo Lisanne

2 Reacties to “Turkije ♥”

  1. Guinevere 04/08/2012 bij 13:21 #

    Mooie zonnebril!

  2. Lisanne 04/08/2012 bij 15:40 #

    Dankje! Ik ben er ook echt blij mee, alleen jammer dat de zon niet zo erg veel schijnt in Nederland.. vind je ook niet?

Geef een reactie

