Mini shoplogje

4 Aug

Hi lieve meiden,

Altijd als ik van vakantie kom ben ik weer nieuwsgierig naar wat er hier in de winkels hangt. Daarom wilde ik gisteren even in een paar winkels kijken, en natuurlijk zag ik weer wat leuke dingen hangen! Ik heb twee shirts gekocht bij C&A. Eigenlijk best erg hè, dat je als je terug bent van vakantie gelijk weer in Nederland gaat shoppen? Dan te bedenken dat er ook mensen zijn die niet eens op vakantie kunnen! Maargoed, ik zal weer even verder gaan… ImageDit groene shirtje vond ik heel leuk voor het najaar. Ik vind dit groen wel een mooi kleurtje en de ritsjes op de schouders maken het shirt wat stoerder. Eigenlijk is het beter om er een hemdje of strak shirtje onder te dragen, want anders heb je nogal inkijk. Maar voor deze foto was het handiger om er geen hemdje of shirtje onder te doen, zodat je beter kunt zien hoe het shirt er uit ziet. Dit shirtje kostte €12,- bij C&A.
ImageImageHet shirtje dat ik op deze foto’s aan heb (ja, ik weet het, de laatste foto is een beetje licht ;$) vond ik er heel leuk uit zien, ik vond vooral de tekst erg leuk verzonnen: op de voorkant ‘Turn’ en op de achterkant ‘Around’. Alleen was de kleinste maat nog steeds groot voor mij, als het goed is heb ik wel eens verteld dat ik best klein ben voor mijn leeftijd. Gelukkig was dit probleem makkelijk op te lossen door een knoop in het t-shirt te leggen. Je ziet dit nu op fashion pics ook steeds vaker voorbij komen, ik vind het er altijd wel leuk uit zien en het is dus ook nog eens super handig! Ook helemaal super dus, dit shirt van C&A, voor maarliefst €7,-!

Wat vind jij van mijn aankoopjes bij de C&A? Heb jij laatst nog iets leuks geshopt?

Liefs,
Lisanne xo

Geef een reactie

