Etos lakje

8 Aug

Hi meiden,

Gisteren kregen we zo als altijd weer de folders door de brievenbus. Toen ik alles een beetje door keek, zag ik dat ze bij Etos Summer Sale hadden! Ze hadden op wat oude Etos Eigen Merk lakjes 50% korting, daarom ging ik vandaag gelijk naar de winkel om te kijken of ze wat leuke kleurtjes hadden. Ik zag twee mooie paarse lakjes, waaruit ik eerst bijna niet kon kiezen, maar ik heb uit eindelijk deze meegenomen. Image
Eigenlijk is paars een kleurtje dat ik niet gauw op doe, maar deze sprak me toch wel aan. Het potje vind ik er niet zo bijzonder uit zien, en het enige wat er op staat is Etos en Long Lasting Nail Polish. Er stond verder ook geen naam van het lakje op het potje of zo, wel stond er een nummer op 0212, dat zal dan waarschijnlijk het nummer van het lakje zijn geweest. Zelf vind ik de dop van het potje wel wat overdreven lang, maar dat is dan wel weer makkelijk om de nagellak op te smeren. Image
Nu de swatch! Op de foto heb ik twee laagjes van de nagellak op. Èèn laagje is niet genoeg, dan is de nagellak echt heel licht en zie je de tip van je nagel nog best goed, maar na het tweede laagje is die niet meer te zien! De nagellak ziet er net zo uit als in het potje, maar wel een klein beetje lichter. Misschien is dat niet meer zo nadat je nog een derde laagje hebt aangebracht, maar ik vond het er zo al mooi uit zien. Het lakje dekt mooi egaal en droogt aardig snel, super fijn dus!

Dit lakje kost normaal €2,49, maar met korting kostte hij maar €1,24. Helemaal niet duur dus!

Hoe vind jij het lakje er uit zien? Koop jij vaak nagellak in de sale? Laat een reactie achter!

Liefs,
Lisanne xo

2 Reacties to “Etos lakje”

  1. Selina 08/08/2012 bij 21:09 #

    Hee Lisanne,

    Leuke blog! :D
    x

    • Lisanne 08/08/2012 bij 21:12 #

      Heej Selina,
      hoe ist? Je kwam hier zeker via WeHeartIt? ;’)
      & dankje! xx

Geef een reactie

