WeHeartIt Favorites

11 Aug

Hi lieve lezeressen,

Ik heb sinds een poosje een account op WeHeartIt. Voor de meiden die deze site niet kennen zal ik het even kort uitleggen: het is eigenlijk heel simpel, op WeHeartIt staan echt mega veel toffe plaatjes. Van fashion pics tot foto’s van lieve dieren en schattige kindjes, en ook van je favoriete celebs en leuke nailart’s en nog veel meer! Neem maar eens snel een kijkje daar! Die foto’s op WeHeartIt kan iedereen met een account Hearten, net zoals liken op facebook bijvoorbeeld. Ook kan je zelf foto’s posten, ik kan bijvoorbeeld een foto die op mijn blog staat ook daar posten.

Ik zal vanaf nu elke maand een artikel op mijn blog zetten met een aantal foto’s die ik het leukste vind uit al de foto’s die ik die maand heb geheart.

Image
Geel is super hot! Zelf heb ik eigenlijk niks geels in mijn kast hangen. Waarom? Weet ik eigenlijk niet, maar ik denk dat het ook niet echt bij mijn blonde haar staat… bij het meisje op deze foto staat het wel echt super gaaf! Ik vind dit echt een hele toffe blouse!
Image
Ik ben echt helemaal in love with studs! <3 Deze vans met studs vind ik er dan ook super leuk uit zien!
Image
Dit shortje met studs op de zak is ook super gaaf, I love it! ♥_♥
Image
Ik vind deze outfit echt zo leuk. Vooral die broek, die wil ik zoo graag hebben! Haha. Ik weet niet of je het kunt zien, maar aan de zijkant van de broek zitten allemaal strikjes. Echt heel leuk!
Image
Amerikaanse shorts, ze zijn nog steeds leuk!
Image
Dit broekje met die strik vind ik ook echt super! En dan nog die All Stars er bij <3
Image
Het valt me op dat ik nu al veel foto´s heb laten zien met shorts! Ik vind ze altijd gewoon zo leuk! Ik wilde daarom deze foto toch echt nog even laten zien, vooral zo’n ombre shortje als dit vind ik ook heel gaaf! Je kunt ze ook zelf maken, ik wil dat wel eens gaan doen. Als ik er eens zo eentje heb gemaakt, zet ik het zeker op mijn blog!
Image
Dit is de eerste foto die ik heb geheart. Ik vind het echt een hele schattige zonnebril. Volgensmij heb ik eens ergens gelezen dat je zo’n zonnebril als deze ook bij de h&m kunt kopen, misschien een goed idee om eens te gaan kijken?

Eigenlijk zou ik jullie nog veel meer foto’s willen laten zien, maar dat kan echt niet allemaal! Hihi.
Wil je altijd op de hoogte blijven van de foto’s die ik leuk vind? Volg dan mijn WeHeartIt account. Dan hoef je niet de hele maand te wachten tot je weer de leukste fashion pics ziet verschijnen en dan kun je ook echt alle foto’s zien die ik leuk vind! ;’)

Heb jij een account op WeHeartIt? Welke foto hier boven vind jij het leukst? Zet het in je reactie!

Liefs,
Lisanne xo

7 Reacties to “WeHeartIt Favorites”

  1. Karolien 12/08/2012 bij 18:10 #

    Mooie foto’s! WeHeartIt is echt een leuke site om inspiratie op te doen. :)

  2. Marthe 16/08/2012 bij 20:21 #

    Leuke blog!
    En mooie foto’s natuurlijk :)

    Xoxo
    Marthe

  3. Truusje 27/01/2013 bij 19:19 #

    OMG, waar koop je dat lichte truitje met studs?

Trackbacks/Pingbacks

  1. WeHeartIt Favorites #2 « fashionourlove - 15/09/2012

    […] niet genoeg van deze leuke foto’s? Dan kun je natuurlijk altijd mijn eerste WeHeartIt Favorites post nog eens bekijken, maar om elke dag op de hoogte te blijven kun ook gewoon mijn WeHeartIt […]

  2. WeHeartIt Favorites #3 « fashionourlove - 15/10/2012

    […] is alweer meer dan twee maanden geleden dat ik mijn eerste WeHeartIt Favorites artikel postte. Wat gaat de tijd toch eigenlijk snel zeg! Je kunt wel raden dat ik weer veel leuke […]

Geef een reactie

