DIY: Schelpendoosje

15 Aug

Hey meiden!

Het is de afgelopen dagen heerlijk weer geweest, en omdat het EIN-DE-LIJK weer eens kon, gingen we vrijdag naar het strand. Toen we aan het einde van de dag weer naar huis gingen heb ik wat schelpen meegenomen voor een hele leuke DIY die ik jullie vandaag ga laten zien.

Dit alles wat je nodig hebt voor de DIY:
Image

  • Een doosje
  • (Zwarte) verf
  • Kwasten
  • Lijm
  • Schelpen
  • & last but not least: een dosis geduld ;)

Deze DIY is heel simpel, maar zelf vind ik hem toch wel leuk! Als eerst verf je het doosje zwart, of een andere kleur naar keuze. Als de verf goed opgedroogd is kun je de schelpen er op gaan plakken. Wanneer je een kant van het doosje hebt beplakt met schelpen en je aan een andere kant verder wilt gaan, zal je helaas wel een poosje moeten wachten, want anders vallen de schelpen er zo weer af. Maar daarna ben je al klaar. TADAA, nu heb je je eigen schelpendoosje!

Image Image
Ik vind deze DIY aardig geslaagd. Voor mij is dit doosje wel van toe passing, ik heb namelijk een paar maanden geleden een oud sieradendoosje weggedaan waar wat armbandjes in zaten. Daar komt deze nu voor in de plaatst!

Wat vind jij van dit doosje? Ga je er zelf ook een maken?

Liefs,
Lisanne xo

2 Reacties to “DIY: Schelpendoosje”

  1. thetasteofgoodlife 21/08/2012 bij 21:27 #

    superleuk artikel! echt origineel en ik hou van je lay-out! :)

Geef een reactie

