Fashion colours herfst en winter 2012/2013

25 Aug

Hi lieve lezeressen,

In de winkels is al volop herfst/winter kleding te koop. Je kunt in de etalages dan ook duidelijk zien dat de kleuren okergeel, bordeaux rood en donkergroen helemaal hot zijn deze seizoenen! Op het eerste gezicht vond ik de kleuren niet zo mooi, maar toen ik de kleuren eenmaal wat vaker had gezien, bedacht ik dat ze heel leuk te combineren zijn! Ik vind de kleuren vooral heel leuk te combineren met zwart en bruin, maar ook wit en grijs staan er super mooi bij!

Ik zal jullie wat foto’s laten zien waarvan ik vind dat de okergele, bordeaux rode en donkergroene kledingstukken in de outfits leuk worden gecombineerd.
Image
Echt een mooie broek!
Image
Image
De winter is nog wel ver weg, maar ik wilde de twee bovenstaande sjaals jullie
toch laten zien. Ik vind ze namelijk erg leuk en ze zijn lekker stoer
gecombineerd.
Image
Groen en geel kan ook heel goed samen! :´D
Image
Ook weer een mooie broek. Staat leuk bij dat zwart!

Wat vind jij van deze kleuren?

Liefs,
Lisanne xo

10 Reacties to “Fashion colours herfst en winter 2012/2013”

  1. Derieke 26/08/2012 bij 20:28 #

    Ohyeah! Dan ben ik lekker trendy bezig, deze winter. Ik heb namelijk die kleur groen, in een schooltas, ghehe.

    Staat allemaal erg leuk, ik hou van die kleuren <4

    • Lisanne 26/08/2012 bij 21:14 #

      Klinkt leuk =) Inderdaad, ik vind die kleuren ook echt mooi! x

      • Derieke 27/08/2012 bij 11:19 #

        Die sjaals zijn écht super awesome! (: x

  2. Lisanne 27/08/2012 bij 15:38 #

    Ja hè? Vind ik ook! :)

  3. popularsong2011 31/08/2012 bij 18:16 #

    xx your blog is also amazing. I really love fashion! Good work! :D

    • Lisanne 31/08/2012 bij 18:55 #

      Thank you! Sorry that I only write in dutch, but my english is not very good ;$ Where are you from?

  4. Laura 03/10/2012 bij 17:24 #

    leuke kleuren :) Ik hou vooral van die bordeaux rode kleur

    • Lisanne 05/10/2012 bij 17:35 #

      Ja, zelf vind ik de bordeaux rode kleur toch denk ik ook het mooiste! (:

  5. romy 20/11/2012 bij 18:02 #

    Mooie kleuren! Waar kan ik die bordeaux rode sjaal halen?

    • Lisanne 20/11/2012 bij 19:26 #

      Ik vind de kleuren ook helemaal super! :’D Waar deze sjaal te koop is weet ik helaas niet, maar als je goed zoekt zijn er wel andere leuke bordoeaux rode sjaals te vinden! Ik heb er bijvoorbeeld een van de Primark. (:

Geef een reactie

