Action lakje `Turkoois`

31 Aug

Hi meiden,

Laatst heb ik een lakje gekocht bij de Action en deze wilde ik vandaag voor jullie reviewen. Ik heb al eens eerder een potje nagellak bij de Action gekocht, maar daarover was ik niet erg enthousiast. Het lakje zag er namelijk nogal plastic-achtig uit op mijn nagels. Op het blog aboutbeautyfashion zag ik, al een hele poos geleden ;’), ook twee lakjes van de Action voorbij komen. Deze lakjes vond ik in tegenstelling tot het lakje dat ik had gekocht er heel mooi uit zien! Daarom wilde ik er toch nog eens een uitproberen.
Image
Image
Ik koos dit keer eens voor een groen kleurtje, een kleur die ik niet zo gauw meeneem, maar omdat hij zo goedkoop was, namelijk €0,49, nam ik hem mee. Ik vond het kleurtje weer eens wat anders en ook vond ik hem er mooi uit zien in het potje. Het potje is vrij simpel, met weinig tekst, maar toch is alles duidelijk! Zoals je op de onderste foto kunt zien is de naam van het lakje ´Turkoois´.
Image
En dan de swatch! Op de foto draag ik maarliefst vier laagjes. Het eerste laagje vond ik er heel lelijk uit zien, en ik kon de tip van mijn nagel nog super goed zien. Bij het tweede laagje werd dit iets minder, maar nog steeds zag het er niet mooi uit. Pas na het derde laagje zag het er zo uit als in het potje, voor de zekerheid bracht ik nog een vierde laagje aan omdat ik dacht dat dit er net wat mooier uit zou zien. Dit had ik eigenlijk juist niet verwacht bij zo´n groene kleur, dat is een aardige tegenvaller!
Ondanks de vele laagjes die ik aan moest brengen, vind ik de kleur er uiteindelijk wel mooi uit zien. Geen strepen, of bubbeltjes te zien! Nog een pluspunt van het lakje vind ik ook dat hij snel droogt.

Het lakje kost €0,49, super goedkoop dus! Daar kun je toch niet voor tobben?

Heb jij wel eens nagellak bij de Action gekocht? Wat vind jij ervan en wat vind je van dit kleurtje? Vertel het in je reactie!

Liefs,
Lisanne xo

15 Reacties to “Action lakje `Turkoois`”

  1. Derieke 01/09/2012 bij 08:27 #

    Hey, dat is stom! Bij ons zijn ze 45 cent ;o
    Maar leuk kleurtje, ik heb vorige week ook nog 2 kleurtjes gekocht en een topcoat, hihi.

    Liefs.

    • Lisanne 01/09/2012 bij 10:39 #

      Leuk! Dat is inderdaad raar.. misschien heb ik het wel verkeerd gezien, dat kan ook hoor! Ik zal nog eens kijken. x

      • Derieke 01/09/2012 bij 14:48 #

        Haha, hoeft niet hoor ;)

  2. Derieke 01/09/2012 bij 08:29 #

    *Heb je een e-mailadres waar ik je even een aantal dingetjes kan vragen? ^^ x

    • Lisanne 01/09/2012 bij 10:41 #

      Ja hoor. Je mag het ook gewoon hier vragen als je dat wilt, maar als je dat liever niet hebt kunnen we misschien ook via goSupermodel mailen?

      • Derieke 01/09/2012 bij 14:48 #

        hoe heet je ook alweer?

      • Lisanne 01/09/2012 bij 20:40 #

        Mijn naam is gewoon lisanne v.d.leij en hoe heet jij? x

  3. Derieke 01/09/2012 bij 23:48 #

    DiekePieke
    Ik mail je morgen! <'3

  4. Derieke 07/09/2012 bij 12:13 #

    Zo, ik heb hem ook gekocht. Met 3 andere felle kleuren: Sea blue, Pink passion & Pink daimonds <'3

    x

    • Lisanne 07/09/2012 bij 12:31 #

      Leuk! Laat je me weten wat je van de lakjes vind?;’) xo

      • Derieke 07/09/2012 bij 12:51 #

        Ja is goed! Ik heb me trouwens vergist, 0,49. Of dat is opeens veranderd, ghihi.

  5. Derieke 07/09/2012 bij 12:52 #

    PS.: Ik heb ook wat AMAZINGS gekocht , nail art pennen, bij de action. Felgroen, feloranje, en felgeel. Voor 1.35, kom wel een review op mijn blog. <'3

    • Lisanne 07/09/2012 bij 12:54 #

      Gaaf! Ik heb ze nog nooit gezien, ik zal eens wat beter gaan kijken! Haha.

  6. Zoë 07/09/2012 bij 15:22 #

    Mooi kleurtje! Die heb ik hier nog nooit gezien :( Bij ons is het beauty rek ook niet zo groot. Jammer!

    • Lisanne 07/09/2012 bij 18:52 #

      Dankjewel! Ooh, dat is inderdaad jammer. Want ze hebben leuke beauty dingetjes bij de action, vooral van de nagellak hebben ze leuke kleurtjes & ook lekker goedkoop! (:

Geef een reactie

