Shoplog Flair

11 Sep

Hey meiden,

Als eerst wil ik even sorry zeggen omdat ik zo weinig post sinds de afgelopen paar weken. Ik zit nu in vwo 3 en daarom heb ik het weer drukker met school. Ik zal vanaf nu sowieso één keer per week ik iets posten, maar als het lukt natuurlijk meer.  Nu wat anders… Pas geleden ben ik naar de Flair geweest en daar ben ik behoorlijk geslaagd, kun je wel zeggen!

Image
Als eerst deze drie broeken. Zoals je kunt zien, zitten ze lekker strak. Drie mooie skinny jeans, daar hou ik wel van! Ik ben niet echt iemand die van wijde broeken houdt, ook al zie je ze wel weer steeds meer. De broek op de middelste foto is met een slangenprint. Die zie je nu trouwens ook heel veel in de winkels hangen! Ik had eerst nog een bruinere variant gepast, maar deze vond ik toch het mooist. Je hebt ze echt in heel veel verschillende tinten, ook in zwart bijvoorbeeld, dus voor ieder wat wils! Twee van deze broeken kostten €25,- en een van deze broeken kostte €28,-, welke dat was weet ik eerlijk gezegd niet meer. ;$ Ik vind dit wel een mooi prijsje voor deze broeken.

Image
Dan had ik ook nog dit jasje gekocht. Ik had vorig jaar al zo’n jasje, maar dan in het donker. Ik wilde er nog wel erg graag zo’n jasje bij in het licht. Ik zag deze hangen voor €35,- en ik vond hem er leuk uit zien. Dus waarom niet?! Ik kan hem volgend jaar zeker ook nog wel aan!

Nou, dit was dan mijn shoplogje alweer! Alle kleding komt van Flair. Alles is voor de herfst en de broeken ook voor de winter. Aangezien het weer wat kouder wordt, kan ik alles vast al snel aan!

Wat vind jij van mijn aankopen? En wat vind jij van de slangenprintjes en/of andere printjes die ook veel te zien zijn deze herfst en winter?

Veel liefs,
Lisanne xo

4 Reacties to “Shoplog Flair”

  1. Derieke 12/09/2012 bij 18:22 #

    Wauww, mooie broeken! Ook een leuk jasje trouwens! (; x

  2. laila 09/10/2012 bij 11:25 #

    Leuke broeken! waar heb je ze gekocht? :)

Geef een reactie

