WeHeartIt Favorites #2

15 Sep

Hi lezeressen,

Ik heb weer zo veel leuke foto´s op WeHeartIt langs zien komen en ik wilde jullie er ook weer zo veel laten zien! Eerst had ik er natuurlijk te veel uitgekozen, maar uit eindelijk zijn het de  volgende foto´s geworden die ik graag met jullie wilde delen. Ik heb er verder niet veel over te zeggen. Dus ga er lekker voor zitten en enjoy!

Image
Als eerst deze foto. Ik vind het een super stoere en lekker comfortabel outfit, echt heel gaaf!

Image
Ooh! Ik vind deze clutch zo leuk! En dat shortje ook. Apart die onderkant, maar wel heel leuk.

Image
Wauw, ik vind dit zo leuk gecombineerd! Ik zou er zelf niet snel aan denken om een blouse met een rokje aan te trekken, maar ik vind het echt een  te gekke combinatie.

Image
Ik ben echt dol op deze Jeffrey Campbell schoenen. Jammer dat ze zo duur zijn, maar er zijn gelukkig ook look-a-likes te vinden die een stuk goedkoper zijn. Ook vind ik de trui en het shortje die het meisje op deze foto aan heeft er leuk bij staan.

Image
Image
Kraagjes, ik vind ze echt heel leuk. Vooral met studs!

Image
Wauw! Ik zou wel willen dat ik dit kon… sommige meiden kunnen echt zulke mooie nail arts’s maken!

Image
En ja, een shortje kan natuurlijk weer niet ontbreken! ;’) Ik vind deze echt heel gaaf.

Image
Ik vind deze witte All Stars echt zo leuk! Ze waren laatst in de uitverkoop bij de Topshelf, jammer genoeg was er nog maar één paar, en dat paar was in maat 40…

Image
Als laatst wil ik nog deze outfit laten zien. Ik vind dit echt een heel schattig setje! Ik vind vooral het kanten broekje leuk en het tasje vind ik er ook heel lief uit zien met die strik.

Nog niet genoeg van deze leuke foto’s? Dan kun je natuurlijk altijd mijn eerste WeHeartIt Favorites post nog eens bekijken, maar om elke dag op de hoogte te blijven kun ook gewoon mijn WeHeartIt account volgen. En ook lekker rondneuzen op WeHeartIt zelf is super!

Heb jij ook een WeHeartIt account? Welk van de bovenstaande foto’s spreekt jou het meest aan?

xoxo Lisanne

Geef een reactie

