DIY: Van shawl naar rokje

23 Sep

Hi lieve lezeressen,

Vandaag even een korte post. Ik kwam deze Do-It-Yourself tegen, en ik wilde hem onmiddelijk met jullie delen. Het is een hele simpele, maar leuke DIY. Ik denk dat als je naar de afbeelding hieronder kijkt, ik er verder niks meer over hoef te zeggen. Het enige wat ik er nog even bij wil zeggen is dat het het beste is om een shawl van een stretchstof te gebruiken voor deze DIY.
Veel plezier!

Image

Ga jij deze DIY uitproberen?

Liefs,
Lisanne xo

2 Reacties to “DIY: Van shawl naar rokje”

  1. TimeForBlues 22/10/2012 bij 13:37 #

    Omg! kei leuk! Ga ik 100% zeker ook proberen!! :D
    Dankje voor dit artikel! xx

Geef een reactie

