‘04 Havana Drum’ LE Cucuba

5 Okt

Hi lezeressen,

Al weer meer dan drie weken geleden vertelde ik jullie al dat ik nu in vwo 3 zit en het aardig druk heb met school. Ik had jullie beloofd dat ik sowieso één keer per week iets zou posten. En ja, nu voel je hem waarschijnlijk al aan komen (of misschien had je het zelf al wel gemerkt), dat ik deze belofte alweer heb verbroken… Echt sorry, sorry, sorry! Maar deze week had ik het echt druk. Ik had elke dag wel een of meer so’s/repetities, behalve woensdag. Vanaf nu zal ik écht elke week een artikel posten.
Image
Okee dan, vandaag ga ik het lakje ’04 Havana Drum’ uit de Limited Edition ‘Cucuba’ van Catrice reviewen! (: Je denkt nu misschien: En waarom die andere dan niet? Nou, dit lakje, ’02 Reggaeton’ ga ik de volgende keer reviewen.Ik kocht de lakjes een poosje geleden bij de Kruidvat. Als ik eenmaal toch in de Kruidvat ben, dan moet ik altijd gewoon even in die ‘sale-bakken’, als je het zo wilt noemen, met make-up kijken. Vaak is het zo dat alles in die bakken nogal vies is omdat iedereen van alles heeft opengedraaid, maar dit keer was dat niet zo en zag ik de twee bovenstaande lakjes. Deze kon ik voor maar één euro per stuk niet laten liggen!
Image
Het potje van de nagellak ziet er netjes uit, gewoon zoals alle andere nagellakpotjes van Catrice er ook uit zien.  Op de dop staat een aantal keer de naam van de collectie gedrukt. Dit is niet erg duidelijk, maar op de eerste foto kun je het het beste zien.
Image
Image
De bovenste foto is een beetje onscherp, dit kwam doordat het al wat donkerder was, en de onderste foto is bij het licht van een lamp. Ondanks dat de bovenste foto wat onscherp was, wilde ik hem toch laten zien, zodat je het verschil (wat eigenlijk niet zo groot is) kunt zien tussen de twee foto’s.
Op beide foto’s draag ik twee laagjes van de nagellak. Het lakje is makkelijk aan te brengen door de wat dikkere kwastjes van Catrice, wat is zelf erg fijn vind. Het lakje dekt mooi en er zijn geen bubbeltjes te zien. Als je heel goed kijkt, echt van dichtbij, wat niet op de foto is te zien, zie je wel dat het lakje wat streepjes achterlaat. Maar dit is niet zo erg, omdat het haast niet is te zien. Verder droogt het lakje snel, wat natuurlijk altijd handig is! Ik vind het een mooi, naturel kleurtje wat bij elke outfit past. Ik ben er erg tevreden over!
Image
Dit lakje kocht ik voor maar €1,-. Normaal kost hij €2,69, nog steeds niet duur dus.
Binnenkort komt de review van het andere lakje `02 Reggaeton´ online. Dus hou mijn blog in de gaten!

Wat vind jij van dit kleurtje nagellak? En kijk jij vaak in de ‘sale-bakken’ bij de Kruidvat?

Veel liefs,
Lisanne xo

2 Reacties to “‘04 Havana Drum’ LE Cucuba”

  1. Lindy 07/10/2012 bij 13:00 #

    Eigenlijk kijk ik nooit in het sale bakje..misschien toch maar eens doen!

    X

Geef een reactie

