WeHeartIt Favorites #3

15 Okt

Hi lieve lezeressen,

Het is alweer meer dan twee maanden geleden dat ik mijn eerste WeHeartIt Favorites artikel postte. Wat gaat de tijd toch eigenlijk snel zeg! Je kunt wel raden dat ik weer veel leuke foto´s heb voorbij zien komen. Ik zal verder niks meer zeggen. Ga er lekker voor zitten want hier komen de foto´s!

Image
Om te beginnen, dit herfst achtige plaatje. Het meisje op de foto heeft een leuke sjaal en trui aan, lekker warm! Ik vind dit echt mooie herfstkleurtjes.
Image
Ook dit is weer een lekkere warme trui. Al die truien zijn ook wel nodig met dat weer hier in Nederland… Ik vind een trui als deze met studs echt fantastisch!
Image
Oeh, ik doe niet veel met mijn haar, maar deze strik vind ik er wel heel leuk uit zien! Ik ga binnenkort eens uitvogelen hoe ik die kan maken. Dat wil ik echt eens uitproberen.
Image
Deze armbandjes zijn echt leuk. Ze staan ook super bij elkaar! Ze geven mij een beetje een strand gevoel, vooral die met dat ankertje.
Image
Deze foto gaat een beetje de zomerse kant op, maar ik vind het een heel leuk setje. Die jumpsuit en dat vestje staan gewoon zo leuk bij elkaar!
Image
Kaviaar nagels, ze zijn apart, maar ik vind ze altijd wel heel tof! Jammer dat kaviaar zo duur is… Gelukkig is er een goedkopere oplossing. En weet je wat dat is?! Discodip!
Image
Ik vind deze nailart ook zo mooi! Ik moet zelf ook maar eens weer wat gaan uitproberen;)
Image
En dan als laatst deze schoenen. Ik weet niet waarom, maar ik vind All Stars er altijd gewoon heel leuk uitzien. En dan zijn ze ook nog eens in deze hippe bordeaux rode kleur!

Dit waren mijn WeHeartIt Favorites van deze maand alweer! Als je meer foto’s wilt zien die ik leuk vind klik dan even hier.

Hou jij van nailart en wat vind jij van kaviaar nagels? Laat een reactie achter! Ik vind het heel leuk om je mening te horen!

Veel liefs,
Lisanne xo

5 Reacties to “WeHeartIt Favorites #3”

  1. TimeForBlues 22/10/2012 bij 13:36 #

    Gave foto’s ! Die van die kleine armbandjes is mijn favoriet! Ik ben dol op allemaal kleine bandjes, ik draag die ook altijd heel veel bij elkaar ;)
    x

  2. Judith 05/11/2012 bij 11:53 #

    Geweldige site is het! Mooie favorieten! XO
    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier.

    • lisa 19/11/2012 bij 13:09 #

      hoi! omg die trui met die studs wil ik ZO graag hebben! weetje waar je dat kunt kopen??

      x

      • Lisanne 19/11/2012 bij 20:09 #

        Als ik dat geweten had, had ik het erbij gezet, en hem zelf zeker ook gekocht! ;’) Dus nee sorry, jammer genoeg niet.. haha.

  3. LoveYoux 19/06/2013 bij 06:04 #

    Haaayyxx
    ik vind het echt een leuke site en ben helemaal weg van die armbandjes, weet je waar ne ze kan kopen? xoxo

Geef een reactie

