`02 Reggaeton´ LE Cucuba

8 Nov

Hi lieve meiden,

Eigenlijk wilde ik deze post aan het begin van de week online zetten, maar WordPress werkte niet echt mee, dus was dit niet gelukt. Maar goed, het is al een poos geleden dat ik wat op mijn blog schreef. En nee, niet zo´n klein poosje ook! Wel meer dan… nee, dat ga ik niet zeggen, het is echt té lang geleden! Ik heb hier wel een klein excuus voor: ik ben namelijk niet vorige week, maar die week daarvoor lekker op vakantie geweest. Naar Spanje! Maar toch, dit is geen echt excuus. Ik zal me vanaf nu ECHT voornemen elke week een post te plaatsen, en als ik het dan een keer toch te druk heb, zal ik de week erna een extra post plaatsen.

Dus, dat was dat. :’)
Image
In het begin van oktober reviewde ik het lakje ’04 Havana Drum’(rechts op de foto) uit de Limited Edition ‘Cucuba’ van Catrice. Nu snap je denk ik wel dat ik vandaag dus het andere lakje ga reviewen! Dit is het lakje ’02 Reggaeton’.
Image
Image
Net zoals bij het andere lakje dat ik reviewde, heb ik ook voor deze swatches foto’s genomen in het licht van een lamp en zonder het licht van een lamp. De bovenstaande foto’s zijn gemaakt zonder lamplicht.
Image
Image
En dan zijn deze foto’s met lamplicht. Hier kun je goed zien dat er een beetje een glitter in het lakje zit, wat normaal overdag haast niet te zien is. In tegenstelling tot mijn verwachting, moest ik 3 laagjes van de lak opdoen om mijn nagels mooi te bedekken met de nagellak. Omdat deze nagellak donkerder is dan het andere lakje wat ik reviewde, en ik daarvan maar 2 laagjes op hoefde te doen, had ik dat juist niet verwacht. Ook een tegenvaller was dat het lakje op je nagels nog donkerder is dan in het potje, het ziet er bijna uit als zwart, wat ik nou niet echt bepaald mooi vind…
Verder is het lakje wel fijn om te gebruiken, hij laat geen bubbeltjes of streepjes achter en hij droogt ook snel. Dat zijn dan weer wat pluspunten!

Zoals op de foto’s is te zien, was dit lakje ook afgeprijsd van €2,69 voor €1,-. Aan de prijs ligt het dus niet, maar naar mijn mening is het geen mooie kleur.

Wat vind jij van de kleur? Houd jij van donkere kleuren nagellak?

Liefs,
Lisanne xo

4 Reacties to “`02 Reggaeton´ LE Cucuba”

  1. Dilara 16/11/2012 bij 22:44 #

    Wat een mooie kleurtjes en prijzen!

    http://www.b-toblack.blogspot.com

    • Lisanne 17/11/2012 bij 11:33 #

      Ja dat vond ik nou ook. Al vond ik deze wat minder, ik ben met het andere kleurtje heel blij! En voor deze prijsjes kan het echt geen kwaad!:’)

  2. Bonnie (dramaprincess op gb) 18/11/2012 bij 17:50 #

    Hey !
    Ik zag je site op gb staat !
    Echt super leuk !
    Ik heb ook een eigen site http://www.bonnefashion.nl !
    Meid , ga zo door
    xx

    • Lisanne 19/11/2012 bij 20:12 #

      Hoi,
      Wat leuk!
      Dankjewel ! Jij hebt ook een hele mooie site!
      xo

Geef een reactie

