Lookbook/shoplog september & oktober

24 Nov

Hi meiden,

Een tijd geleden zag ik een artikel voorbij komen op www.lifesplash.nl (ken je deze blog al? Zo nee, hier móet je gewoon even een kijkje nemen:’)) wat ik heel erg leuk vond! Ik wilde zoiets eigenlijk ook wel doen. Ik vind dit namelijk veel leuker dan zomaar de kleding neer te gooien en er een paar foto’s van te nemen, en bovendien is het een stuk duidelijker te zien hoe de kleding echt zit!
Het is misschien al bijna eind november, maar toch wilde ik dit lookbook/shoplog over september en oktober nog plaatsten, omdat ik het een heel leuk idee vind!
Alles komt overal en nergens vandaan, haha. Aan het einde van dit lookbook/shoplog laat ik ook nog wat spulletjes zien die ik op vakantie in Spanje heb gekocht.

Onder elke foto kun je vinden waar de (nieuwe) kleding vandaan komt en hoeveel het kost.
Image
Image
New stuff; blouse: Primark €6,- ~ sjaal: Primark €4,-
Image
Image
New stuff; blouse: H&M €9,95 ~ armbandjes: van de markt in Spanje €1,- per stuk
Image
Image
New stuff; trui: Coolcat €29,95 ~ blouse: The Sting van €49,95 voor €39,95
Image
New stuff; Trui: Backstage €29,99
Image
Image
New stuff; spijker blouse: The Sting €49,95
Image
En dan zijn dit nog wat spulletjes die ik uit Spanje meegenomen heb! (:
Spiegeltje: €2,- ~ Ketting: €3,- ~ Nagellak: €1,50 (ohh, ik heb echt een nagellak verslaving geloof ik! Dit is namelijk niet het enige lakje wat staat te wachten op een review…) ~ Armband: €3,-

Ik ben blij met mijn aankoopjes van de afgelopen maanden. En eindelijk heb ik een spijkerblouse! :´D

Wat vind jij van het idee van dit lookbook/shoplog? En wat vind jij van mijn aankoopjes?

Veel liefs,
Lisanne xo

3 Reacties to “Lookbook/shoplog september & oktober”

  1. Josephine 25/11/2012 bij 09:32 #

    Oooh heel mooi allemaal, vooral de sjaal <3

  2. Bertine 27/11/2012 bij 21:06 #

    wat veel leuke dingen! die blouse met studs is gaaf!

Geef een reactie

