WeHeartIt Favorites #4

28 Nov

Hi lezeressen,

Het is alweer eind november. Dat betekent dat het hoog tijd is voor weer een WeHeartIt Favorites! Zoals gewoonlijk heb ik weer een hoop leuke foto´s voorbij zien komen. Maar ehm… verder wil ik in blogposts als deze niet te veel schrijven, dus geniet van de foto´s zal ik zeggen en doe misschien wat inspiratie op!
Image
Dit vind ik een leuke combinatie! Ik zou er zelf niet zo gauw aan denken om deze kleurtjes samen in één outfit te doen, maar ik vind het heel gaaf staan.
Image
Tja, studs vind ik gewoon geweldig! Een kledingstuk met studs kan dus natuurlijk weer niet aan mijn WeHeartIt Favorites ontbreken.
Image
Image
Twee leuke casual outfits, altijd goed!
Image
Wauw, ik ben echt helemaal weg van deze nail art. Ik vind de foto ook erg leuk gedaan met die disco-dip op de lippen.
Image
Wat een heerlijke winterse outfit vind ik dit! Geweldige trui, en het totaalplaatje vind ik gewoon heel mooi!
Image
Ohh, wat houd ik van die galaxy print! Ik vind de leggings met galaxy print al heel gaaf, maar dit rokje vind ik nog leuker!
Image
In deze WeHeartIt Favorites heel veel outfits met truien. Haha. Maar ach, het is in Nederland zo koud, dat wij die hier wel kunnen gebruiken!
Image
En dan wil ik eindigen met dezen oorbellen van Forever 21. Ik vind deze strikjes oorbellen er zo lief uitzien.

Dit was dan alweer mijn vierde WeHeartIt Favorites post! Als je nog niet genoeg leuke foto’s hebt gezien, klik dan nog even hier.

Welk van de bovenstaande foto’s vind jij het leukst en/of inspireert jou?

Liefs,
Lisanne xo

10 Reacties to “WeHeartIt Favorites #4”

  1. Josephine 30/11/2012 bij 14:21 #

    Oooh de wintertrends, love it all! Zekerweten inspiratieplaatjes, I like. Galaxy vind ik ook helemaal vergeten!

  2. Laura 30/11/2012 bij 20:12 #

    Leuk artikel, i love the pictures! xoxo

  3. Glossiequeen 01/12/2012 bij 16:22 #

    Leuk artikel, ik vond het altijd heerlijk om weheartit door te kijken om wat inspiratie te doen.

  4. Sas 01/12/2012 bij 20:08 #

    Leukk!!

  5. fascinatingnails 07/12/2012 bij 19:13 #

    Proficiat! Ik heb JOUW genomineerd voor DE “Liebster Award” .
    Heel veel plezier en vooral heel veel succes !! Meer uitleg vind je op m’n blog!
    Rani

  6. Raya 14/12/2012 bij 00:18 #

    Als je fan bent van de galaxy print, moet je zeker eens kijken op Black Milk Clothing! Daar hebben ze veel leuke dingen, inclusief galaxyprint. Pas op, je gaat wel meteen de hele website willen leegkopen. ;) Leuke post, vind die bordeaux trui met studs echt gaaf. Niet zo’n standaard studded truitje die je tegenwoordig overal vindt! + Die strikjesoorbellen van Forever21 zijn echt té cute. Zal ik daar ook maar eens achter gaan kijken, haha?

  7. Cynthiiaa 23/12/2012 bij 01:47 #

    Ah, ik houd ook echt van galaxy joh! Leuke foto’s, heerlijk inspirerend!

  8. henrike 09/10/2013 bij 13:57 #

    hee, weet je ook site’s of winkels waar je dit kan kopen? want dit is echt super leuk!
    Alleen ik kan nooit die kleren in de winkel vinden die er een beetje op lijken. :)

    • Lisanne 09/10/2013 bij 18:18 #

      Dat is een goede vraag, jammer genoeg kan ik daar geen antwoord op geven. Alles komt vast en zeker van verschillende winkels. Het wordt echt goed zoeken om een kledingstuk te vinden wat lijkt op een kledingstuk dat je op een foto zag. Ik zou je dan aanraden op eBay te kijken, daar kun je héél veel vinden. Als je goede zoekwoorden gebruikt ben je al een stap verder!

Geef een reactie

