New in: studded biker boots

2 Dec

x
Hi lieve lezeressen,

Studded biker boots, je ziet ze steeds vaker. Al een tijdje was ik er naar opzoek. Ik had wel een paar leuke biker boots langs zien komen op kittehscupcakes.com. Helaas kwam ik erachter dat je bij de webshop waar de laarsjes vandaan kwamen, Hippe-Schoenen.nl, tot 25 november niks kon bestellen vanwege technische omstandigheden. Dat betekende voor mij nog even geduld hebben – ik kwam deze laarsjes namelijk 1 à 2 weken voor je weer kon bestellen tegen.
Maar toen ik die zaterdag voor 25 november nog wat ging winkelen, kwam ik een ander paar hele leuke biker boots tegen! Toen ik deze laarsjes eenmaal aan het passen was in de Nelson, twijfelde ik heel erg of ik ze zou nemen. Ik vond deze schoenen geweldig, maar de biker boots van Hippe-Schoenen.nl zaten ook nog in mijn hoofd. Het probleem was dat ik niet meer precies wist hoe die eruit zagen… Wat nou als ik die uiteindelijk toch leuker vond?!

Na lang twijfelen heb ik een beslissing genomen, ik nam de studded biker boots van de Nelson mee naar huis en daar was ik heel blij mee! Ik vind ze leuker dan de biker boots van Hippe-Schoenen.nl. Ik denk dat dat is omdat deze van de Nelson een stuk minder grof zijn, wat komt doordat er wat minder studs opzitten.
x1.1x1.2x1.3
x1.4
x1.5
De laarsjes kostten €69,- wel wat duurder dan de laarsjes van Hippe-Schoenen.nl, die rond de €35,- kosten, maar ze zijn het zeker waard!

Wat vind jij van deze biker boots? Heb jij er ook al een paar van in de schoenenkast?

Liefs,
Lisanne xo

P.S. fashionourlove.wordpress.com is nu ook te volgen via Bloglovin´! Wie wordt mijn eerste volger?

20 Reacties to “New in: studded biker boots”

  1. Josephine 03/12/2012 bij 14:28 #

    Ooh, die zijn zo gaaf :D Ennuh, ik ben je eerste follower, cool :D

  2. justjaxelle 04/12/2012 bij 20:40 #

    Ik heb ze ook , maar dan de beige variant (met goudkleurige studs !) heb ze wel in een winkel gekocht , bij avance shoes :) xoxo Axelle

    • Lisanne 04/12/2012 bij 21:00 #

      Oh die zijn ook mooi! Ik ken avance shoes helemaal niet, en.. Nelson is ook een winkel, maar er is ook een online shop van!;’) x

  3. mysupersweetlife 08/12/2012 bij 19:36 #

    Wat een leuke boots! Ik vind je blog erg leuk en daarom ben ik je meteen met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    • Lisanne 08/12/2012 bij 19:46 #

      Dankjewel! Ik kon het niet laten om een kijkje op jouw blog te nemen voor ik op je reactie wilde reageren.. en oh mijn god! Hoe kan het dat ik jou blog niet eerder heb bekeken, echt een mooie blog! Ga zo door! Ik ga jou zeker ook volgen op Bloglovin´! xo

  4. Bo 10/12/2012 bij 20:52 #

    Ohw wat zijn ze gaaf zeg!

  5. Jeany 11/12/2012 bij 21:04 #

    oeeeh I like it !

    xxx

  6. Elise 11/12/2012 bij 21:35 #

    Super leuk qua uiterlijk die boots! Ik ben ook al een hele tijd op zoek naar een nieuw paar. Voor mij moet er dan wel meer een ‘hiel’ inzitten want anders glip ik eruit.

  7. Lisette Maria 14/12/2012 bij 23:25 #

    Ik wilde ook zulke schoenen kopen, ze waren alleen te breed voor mij jammer genoeg :( ze zijn echt heel gaaf!

  8. hereismai 18/12/2012 bij 16:33 #

    die zijn leuk!!!

  9. Joy 22/12/2012 bij 10:53 #

    Ah wat leuk! X

  10. Marleen 22/12/2012 bij 23:27 #

    Ik vind ze echt heel gaaf! Ik houd sowieso wel van die stoere laarsjes! xliefs

  11. Kristel 30/12/2012 bij 22:50 #

    Deze zijn gaaf, helaas loopt de halve school op dit moment met biker-boots. Tijd voor mij om dit nu even niet te doen.

    • Lisanne 30/12/2012 bij 23:14 #

      Ohh, dat is jammer! Ik houd er ook nooit van als iedereen met het zelfde loopt. Dan is er niks meer aan. Bij mij op school is dat nog niet zo, maar misschien komt dat ook nog wel…

      • Kristel 01/01/2013 bij 18:07 #

        Hoop voor je van niet, want ze zijn gaaf en kunnen je outfit al snel helemaal afmaken en heel stoer maken.

      • Kristel 01/01/2013 bij 18:10 #

        Heb je trouwens net gefollowed op Bloglovin.

      • Lisanne 01/01/2013 bij 18:39 #

        Dankjewel!:)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Shoplog december « fashionourlove - 12/01/2013

    […] ging ik een dagje naar Antwerpen. Heel leuk! Jammer was dat het heel de dag regende en mijn schoenen en sokken doorweekt waren. Helaas, deze schoenen zijn dus niet echt waterproof. Oké, ik dwaal […]

  2. My Very First OOTD « fashionourlove - 03/02/2013

    […] riempje dat ik op een speciale manier heb vast gedaan, een simpele zwarte legging en had ik mijn studded biker boots […]

Geef een reactie

