Fun Facts about Moi

23 Dec

Hi lieve lezeressen,

Jullie vragen je vast af of ik soms op een andere planeet leef die wel is vergaan. Gelukkig niet, we zijn er allemaal nog, ik ook!;)
Laatst bedacht ik me dat jullie eigenlijk nog helemaal niet zo veel over mij weten. Het leek mij leuk om jullie dan ook wat meer over mijzelf te vertellen. Nou ja, schrijven dan… Ik wil dat doen door wat ´fun facts´, grappige of opmerkelijke dingen over mijzelf, op een rijtje te zetten. Dus als je mij wat beter wilt leren kennen, lees dan nog even door!

  • Mijn 15e verjaardag valt op goede vrijdag.
  • Ik kan echt een rommelkont zijn, maar soms heb ik juist alles netjes opgeruimd
  • Ik heb één zusje, van twaalf.
  • Toen ik klein was, vond ik het altijd leuk om verhaaltjes te schrijven. Ik heb deze nog steeds in een map bewaard.

..drawingsx

  • Ik ben klein voor mijn leeftijd. Ik weet niet precies meer hoe lang, maar ik geloof nog niet eens  1.60m.
  • Ik vind het heel leuk om taarten, cupcakes, enz. te bakken, soms zijn er periodes dat ik bijna elke week iets bak!

.cupcakes.

  • Ik doe bijna alles op het laatste moment, behalve mijn kleedgeld uitgeven, dat is voor het grootste deel al op voordat de maand begonnen is.
  • In de brugklas deed ik mee aan een project, ‘bouw je eigen weblog’, ik maakte samen met een meisje uit mijn klas een blog en je raad nooit waar over… de Dierenbescherming! Haha.

Ik hoop dat jullie iets meer over mij te weten zijn gekomen. Als je nog een vraag voor mij hebt, laat deze dan achter bij de comments!

xoxo Lisanne

Edit: Aangezien ik waarschijnlijk pas weer een post online zet na kerst, wens ik jullie allemaal prettige kerstdagen!

9 Reacties to “Fun Facts about Moi”

  1. malu 23/12/2012 bij 23:37 #

    Leuk om te lezen!♥
    xx
    Discover my Stylish Confessions!
    Discover my Stylish Confessions!

  2. Josephine 25/12/2012 bij 10:59 #

    Wat een leuke facts! 1.60 is misschien niet zo lang, maar voor je leeftijd is het niet echt klein. Nouja, volgens mij is er geen standaard haha. Fijne kerst! :)

    • Lisanne 25/12/2012 bij 21:54 #

      Ja, dat is waar. Ik heb er verder ook geen problemen mee, gelukkig. Zo erg is het niet om klein te zijn:) Dankjewel, jij ook een fijne kerst!

  3. Marleen 26/12/2012 bij 11:39 #

    Haha dat van dat kleedgeld, daar ben ik zelf ook goed in;p En ik schreef vroeger ook altijd verhaaltjes haha. Ik wilde altijd een boek schrijven, dan schreef ik een bladzijde, en dan wist ik het niet meer haha ;p xliefs

  4. Jolet 26/12/2012 bij 17:48 #

    Leuk om te lezen! Ik ben ook klein voor mijn leeftijd :(.
    Liefs.

  5. Dilara 28/12/2012 bij 14:53 #

    Wat leuk om te lezen!

    http://www.b-toblack.blogspot.com

  6. Lonneke 29/12/2012 bij 14:02 #

    leuke facts! x

  7. Kristel 02/01/2013 bij 21:30 #

    Ik bak ook graag cupcakes met mijn zusje, zo leuk, en lekker. Vooral lekker!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Nieuw jaar, nieuw(e) … « fashionourlove - 01/01/2013

    […] meer fruit eten, maar niet vergeten fruit te eten! Haha. 3. Plannen. Laatste vertelde ik jullie wat Fun Facts over mijzelf, daartussen stond ook een fact waarin ik schreef dat ik bijna alles op het laatste […]

Geef een reactie

