WeHeartIt Favorites #5

29 Dec

Hi lieve lezeressen,

Mijn ogen hebben deze maand weer naar heel wat mooie plaatjes mogen staren! In deze post kunnen jullie kijken naar de foto’s die ik het leukste vind en ik hoop dat jullie ook wat leuke inspiratie kunnen op doen. Ga er dus maar weer even voor zitten en geniet ervan!
w1
Een super leuke outfit vind ik dit! Ik houd van die combinatie van shortjes met daarover een wat langer vest.
w2

Dit lijkt mij een hele mooie denim blouse. Jammer, vind ik, dat niet de hele outfit is te zien, want ik ben erg nieuwsgierig naar hoe derest van de outfit er uitziet!
w3

Ohh, ik kan er niks aan doen. Ik houd van shortjes.  Het is ook nog lang geen zomer, maar ik vind dit shortje gewoon te leuk! Die kleur! En de studs bij de zak!♥___♥
w4

Deze armbandje staan gewoon super schattig bij elkaar!
w5

Ik denk dat de foto al genoeg zegt… Deze panty ziet er gewoon super lief uit met die hartjes!
w6
Amerikaanse print, het is alweer zo’n poos geleden toen ik het voor het eerst zag! Maar deze broek vind ik gewoon nog steeds geweldig. Ik vind hem ook heel tof gecombineerd met de Dr. Martens.
SAMSUNG

Aaah, candy cane nagels! Hoe vet is dat?!
w8

En om mee af te sluiten nog een mooi winters plaatje. Heerlijk om bij weg te dromen! Ik vind  het zo jammer dat er deze winter haast geen sneeuw is gevallen in Nederland.

Welke foto geeft jou de meeste inspiratie?

Veel liefs,
Lisanne xo

7 Reacties to “WeHeartIt Favorites #5”

  1. Josephine 30/12/2012 bij 18:42 #

    *like* ik houd ook zo van mooie plaatjes :D De outfit op het eerste plaatje is inderdaad super!

  2. Kristel 30/12/2012 bij 22:48 #

    Ik kijk ook heel vaak op weheartit. Veel foto’s geven me inspiratie, meestal kijk ik daar voor looks. Kijken of ze me kunnen inspireren met kleding. Erg leuk.

  3. Chiara 31/12/2012 bij 12:12 #

    Oh wat een mooie plaatjes, echt prachtige inspiratie (:

  4. Beautydiamonds 31/12/2012 bij 21:04 #

    Ik heb die broek met de vlag er op ook hihi leuke foto’s:)

  5. roos 04/01/2013 bij 23:42 #

    leuke blog! ik volg je , zou je mij ook willen volgen? me blog is: http://www.fashionalertt.com

    xx

    • Lisanne 05/01/2013 bij 20:31 #

      Dankjewel! Sorry, ik volg niet zomaar terug. Ik volg een blog wanneer ik het zelf heel leuk vind om te lezen. Gelieve de link van je site in het daarvoor bestemde vakje achter te laten, zo kunnen anderen ook met één klik op de knop (nml. op je naam) op je site terecht komen. :)

Trackbacks/Pingbacks

  1. WeHeartIt Favorites #6 « fashionourlove - 06/02/2013

    […] maar ik was het helemaal vergeten.  Het voelt net als een week geleden dat ik mijn vorige WeHeartIt Favorites post schreef, maar dat is alweer meer dan een maand geleden, nog in 2012 zelfs. De tijd gaat zo […]

Geef een reactie

