Nieuw jaar, nieuw(e) …

1 Jan

Hi lieve lezeressen,

Als allereerst: HAPPY NEW YEAR! Ik wens jullie allemaal een gelukkig, gezond en liefdevol 2013 toe, maak er een mooi jaar van!
x2013-
Ik denk dat een nieuw jaar voor iedereen wat anders betekent. Vandaar dat ik de titel van deze blog post niet helemaal heb afgemaakt. Nieuw jaar, nieuw (e) … Ik denk dat iedereen deze zin het best voor zichzelf kan afmaken. De een wil misschien ergens een heel nieuw begin mee maken, terwijl een ander 2013 alleen als weer een nieuw jaar met nieuwe kansen ziet.

Ja, en bij een nieuw jaar horen goede voornemens! Ik heb ze eigenlijk nooit echt gehad. Dit jaar is dat anders, nu heb ik wel wat goede voornemens, niet veel, maar ik heb ze wel!
Dit zijn mijn voornemens voor 2013:
1. Netter werken. Ik wil proberen netter te gaan werken, eigenlijk met alles. Ik merk zelf dat ik steeds rommeliger wordt en hierdoor kan ik mij ook slechter concentreren. Het is niet iets waar ik me echt aan erger.  Maar ja, als het beter kan, kun je het toch altijd proberen!
2. Meer fruit eten. Ja, ik wil er voor zorgen dat ik in 2013 meer fruit eet. In de zomer heb ik daar meestal niet zo’n moeite mee, omdat er dan volop het lekkerste fruit te koop is. Maar in de andere seizoenen is dat toch minder. Op een of andere manier vergeet ik dan gewoon om fruit te eten, tenzij mijn moeder ineens een bordje met fruit voor mijn neus neerzet. Eigenlijk is mijn voornemen niet meer fruit eten, maar niet vergeten fruit te eten! Haha.
3. Plannen. Laatste vertelde ik jullie wat Fun Facts over mijzelf, daartussen stond ook een fact waarin ik schreef dat ik bijna alles op het laatste moment doe. Niet echt een goede eigenschap. Dit wil ik veranderen, ik wil proberen beter te gaan plannen én ik wil ook proberen om af en toe eens vooruit te werken (voornamelijk voor school).

Tja… dit waren eigenlijk mijn goede voornemens al. Het zijn er niet veel en ook geen grote dingen, maar als je dingen kunt verbeteren, kun je het op zijn minst proberen. Toch?

Wat zijn jou goede voornemens?

Enjoy 2013!
Liefs,
Lisanne xo

13 Reacties to “Nieuw jaar, nieuw(e) …”

  1. Roos 01/01/2013 bij 20:17 #

    Hai meid, jij ook een geweldig 2013 gewenst! Goede voornemens heb je, doe je best! Vergeet je voornemens niet en werk hard, dan komt alles goed!! Succes met je blog,

    Liefs Roos

  2. Kristel 02/01/2013 bij 21:26 #

    Succes, ik ga ook mijn best doen mijn op geschreven doelstellingen die ik voor mezelf heb opgeschreven op mijn blog na te komen, hopelijk lukt het. :) Succes voor ons beide dus.

  3. Josephine 03/01/2013 bij 15:53 #

    Jij ook nog een gelukkig Nieuwjaar toegewenst!

  4. Nina 04/01/2013 bij 22:38 #

    happy new year! ik hoop dat je goede voornemens lukken :)

  5. Kim 05/01/2013 bij 15:34 #

    Ik doe niet aan voornemens! Ik kan me er toch nooit aan houden. :)

  6. Bianca 05/01/2013 bij 20:32 #

    Gelukkig nieuwjaar en succes met je voornemens, zal vast lukken! Ik volg je nu.

  7. Marleen 06/01/2013 bij 20:24 #

    Hhaha ik denk dat deze 3 voornemens ook heel erg op mij van toepassing zijn. Hopelijk lukt het ons :) xliefs

  8. Silvy 06/01/2013 bij 22:48 #

    Nog een gelukkig nieuwjaar! Ik heb niet echt goede voornemens, haha.

  9. axelleeee 07/01/2013 bij 22:17 #

    jij ook een heel gelukkig nieuwjaar !

  10. chiarapastoor 10/01/2013 bij 14:17 #

    Goede voornemens! Nog een gelukkig nieuwjaar (beetje laat i know, sorry! )

  11. sanne 20/01/2013 bij 10:49 #

    Goede voornemens, Ik kan me er helemaal in herkennen! Ik moet ook echt veel netter gaan werken & beter plannen haha :) Misschien dat het dit jaar lukt :) Je hebt trouwens echt een leuke blog! Ik volg je :D xx

    • Lisanne 20/01/2013 bij 19:55 #

      Haha, volgens mij kunnen veel mensen zich in deze voornemens herkennen. Ze zijn dan ook best wel standaard, maar ik vind dat ik deze punten moet verbeteren. Ik heb nu toch al wel een beetje in de gaten dat het moeilijker is dan ik dacht, mij aan deze voornemens houden. Maar ik ga mijn best doen;) Super leuk dat je me volgt. Dankjewel!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Happy New Year! | fashionourlove - 01/01/2014

    […] jaarwisseling hebben gehad met vrienden en familie en ik wens jullie een gezond en gelukkig 2014. Vorig jaar had ik een aantal goed voornemens en ik had deze dan ook met jullie gedeeld.  Ik weet dat sommigen […]

Geef een reactie

