Modetrends 2013

27 Jan

Hi lieve lezeressen,

Er zijn veel mooie trends geweest in 2012 langs gekomen, maar welke trends zullen we ook in 2013 nog terugzien? Je kunt wel zeggen dat dat er aardig wat zijn. Ben je er benieuwd naar? Lees dan nog even verder!

Pastel
Ja ja, we gaan alle pasteltinten weer zien in 2013! Ik ben hier heel blij mee. Ik ben een groot fan van deze trend. Ik houd van die mooi zachte kleurtjes, vooral mintgroen en baby roze vind ik fantastische kleuren. Het leuke vind ik dat de pastelkleuren ook mooi met elkaar te combineren zijn. De kleuren geven mij een lekker zomers gevoel. Yes, I like!

Printjes
Ze zijn er in allerlei soorten en maten, kledingstukken met printjes. Van dierenprints tot bloemenprints en zelfs legerprints. Oh, wat houd ik hier ook van. Het maakt mij zo vrolijk! Een van de items die bovenaan mijn wishlist staat is dan ook een broek met een mooi bloemenprintje.

Image

Color Blocking
Een geweldige trend, color blocking, en tegelijkertijd een echte uitdaging! Het is leuk om zelf verschillende gekleurde kledingstukken te combineren, maar als je dat moeilijk vind, zijn er ook gewoon items waarin deze trend al is verwerkt en hoef je verder niet veel te doen om een leuke outfit te creëren. De truc bij color blocking is het gebruik van contrasterende kleuren. Dit zijn kleuren die elkaars uitersten zijn waardoor ze samen een knaleffect krijgen.

Peplum
Peplum was het afgelopen jaar ook steeds meer te zien. Het laat de vrouwelijke curves wat mooier uitkomen. Dit is ook te zien op allerlei kledingstukken: tops, jurkjes en rokjes.

Image

Denim blouses
In de zomer van 2012 schreef ik over deze trend een inspiratie post. Ook denimblouses zijn er in allerlei soorten en maten. Laatst zag ik er zelfs een met een sterrenprint. Fantastisch!

Studs
Oh yeah! De studs gaan ook mee 2013 in! Ik zag al een mooie jeans met studs in de Vero Moda liggen. Ze geven je kleding net een wat stoerdere draai. Mij lijkt het ook erg leuk om zelf iets te ‘bestudden’, maar wat weet ik nog niet… En waar haal ik studs vandaan?

Oversized
Ja, oversized kleding! Trouwens niet alleen kleding, maar ook accessoires. Bijvoorbeeld een oversized tas vind ik super gaaf. Ik ben vooral een fan van oversized truien. Heerlijk warm en comfortabel.

Image

Welke trend is jou favoriet? En hoort er volgens jou nog een andere trend in dit rijtje thuis? Wat vinden jullie trouwens van de Polyvore collages die ik heb gemaakt?

Liefs,
Lisanne xo

10 Reacties to “Modetrends 2013”

  1. Josephine 27/01/2013 bij 21:19 #

    Pastel, studs en oversized, I like!

  2. moonalisanl 27/01/2013 bij 21:59 #

    Ik wil echt een broek met een leuk printje! Liefst bloemen print! Daar ben k helemaal weg van!

  3. Laura Boogers (@LauraBoogers) 28/01/2013 bij 10:55 #

    Ik vind de trends van de prints het leukst! Kan niet wachten om weer vrolijke prints te dragen deze zomer:)

    xx Laura
    http://www.thenewgirlintown.com

    P.S. You can win a $80 gift voucher from Msdressy on my blog!

  4. Door 29/01/2013 bij 20:05 #

    Ja ik kan ook niet wachten op de pasteltinten! Eindelijk weg met die sombere legertinten, die zijn niets voor mij

  5. Nina 29/01/2013 bij 22:03 #

    Oehh leuk! x

  6. xxxcharr 30/01/2013 bij 14:14 #

    Colourblocking is geweldig:D

  7. Chiara 01/02/2013 bij 14:04 #

    De laatste is zeker mijn favoriet, ik hou heel erg van de meer ‘edgy’ kleding! Al moet ik zeggen dat ik op z’n tijd pastel ook heel leuk vind, als contrast (:

  8. Bo 01/02/2013 bij 17:48 #

    Ik vind ze allemaal gaaf! Kan niet kiezen ^^

  9. Raya 02/02/2013 bij 20:39 #

    Mijn favoriete trend is echt wel de pastel trend! Het enige nadeel? De meeste pasteltinten staan echt vreselijk bij mijn bleke huid. Echt verschrikkelijk als je iets wilt dragen dat je totaal niet staat haha! Leuke post, fijn om nog eens alle trends te zien :D xo

    • Celine. 19/02/2013 bij 17:37 #

      Heb net hetzelfde probleem! Pastel is not done bij mij. Sowieso ben ik geen superfan van die trend, dus zo erg vind ik het niet. Maar toch gebeurde het al eens dat ik echt verliefd werd op een kledingstuk – in pastel – en het dus totaal niet kon dragen :/ Ik zie er dan precies uit alsof ik doodziek ben! xo

Geef een reactie

