Review: nagellak setje Primark

17 Feb

Hi lieve lezeressen,

In mijn shoplog van december beloofde ik jullie dat er nog een review van het setje met nagellak van de Primark zou komen. Dus hier is hij dan! Een beetje later dan ik eigenlijk wilde, maar oké.
Image
Het zijn vier lakjes de bij elkaar in een plastic verpakking zitten. De lakjes hebben geen namen en ook geen nummers, wat ik wel jammer vind. Ik vind namen van lakjes altijd leuk en natuurlijk ook heel handig. Ieder potje nagellak bevat 6 ml. Ze zijn klein, maar niet te klein. Ik vind het een fijn formaatje. Op naar de swatches!
Image
Zoals te zien draag ik hier alleen nog maar de twee lakjes van links op de eerste foto. Beide kleuren vind ik moeilijk te omschrijven. Het kleurtje op mijn pink en ringvinger is rood/bruin achtig en die op mijn middel- en wijsvinger weet ik al helemaal niet te omschrijven. Hoe zou jij deze kleur noemen? Maar goed, dit is ook niet alles waar het om gaat! Van beide lakjes draag ik twee laagjes. Ze dekken niet erg goed, maar wel net genoeg. Ze laten geen strepen of bubbeltjes achter en drogen vrij snel.
ImageImage
Hier heb ik de glitter nagellakjes over de andere lakjes op mijn nagels aan gebracht. Van de zilveren glitter op beide nagels één laagje en van de andere twee laagjes. Zo kun je gelijk zien welke combinatie je leuk vind. Het lakje met zilveren glitter dekt goed en bevat veel glitters. Het lakje met gouden glitters geeft veel minder glitters af dan ik had gedacht, dit vind ik wel jammer. Beide lakjes drogen wel wat langzamer dan de andere twee. Maar ach, dat moet kunnen. Verder vind ik de lakjes fijn. Ik vind alle combinaties op de bovenstaande foto´s wel mooi. Op mijn duim had ik nog twee laagjes van de zilveren glitter nagellak aangebracht. Hier heb ik geen foto van, dat leek mij niet echt nodig aangezien hij ook al duidelijk te zien is op de bovenstaande foto´s. Ik kan jullie wel vertellen dat hij na twee laagjes volledig dekte en dat hij er zonder andere nagellak eronder er ook erg mooi uit ziet!

Ik ben tevreden over dit setje nagellak van de Primark. Helemaal als je kijkt naar het prijsje, hij kost namelijk maar €2,50. Dat is dus nog geen 65 cent per potje!

Zou jij dit setje nagellak in je mandje gooien als je in de Primark was?

Liefs,
Lisanne xo

13 Reacties to “Review: nagellak setje Primark”

  1. Anne Solveig 17/02/2013 bij 23:56 #

    Ik heb ook drie setjes, maar ze drogen niet :( En ze stinken.

    • Lisanne 18/02/2013 bij 14:43 #

      Ooh, dat is vervelend. :( Ik was eigenlijk ook een beetje bang dat deze zouden stinken, maar de lakjes van dit setje stinken gelukkig niet. Ik vind ze in ieder geval niet vreemd ruiken ofzo. :)

  2. Jewelyz 18/02/2013 bij 19:18 #

    Oh wauw, ze zien er wel mooi uit! Leuke combinaties heb je gemaakt!

  3. iesabella 18/02/2013 bij 22:25 #

    Wat een mooie kleurtjes!

  4. Rowan 19/02/2013 bij 22:23 #

    WAUW ziet er goed uit, zeg! En dat voor zo’n fijn prijsje!

    Love,

    Rowan

  5. KT of KTRstyle.com 22/02/2013 bij 20:12 #

    Awww love your hair art!

  6. Qtplace (@Qtplace) 23/02/2013 bij 20:14 #

    Leuke kleurtjes!! Ik heb de neon set van primark

  7. Laura 24/02/2013 bij 09:51 #

    Gave kleuren!

  8. talitha 24/02/2013 bij 20:00 #

    In december was ik ook in de primark en heb nog staan twijfelen.. Nu ik dit zo zie baal ik wel een beetje, haha!

  9. Lobke 24/02/2013 bij 21:07 #

    Woow ik heb je blog pas net ontdekt, maar het ziet er heel mooi uit & ik vind je stijl echt leuk! yeee (:

  10. monicathat 26/02/2013 bij 20:27 #

    Heel mooie kleuren! En zo goedkoop!! :o

  11. Charlotte 03/03/2013 bij 10:30 #

    Wauw! supermooie kleurtjes!

  12. PSbyDila.com 12/03/2013 bij 22:45 #

    Superleuke lakjes!

Geef een reactie

