Mijn meest gedragen sieraden

26 Feb

Image
Hoi lieve lezeressen,

Vaak heb ik van die tijden dat ik een bepaald sieraad heel veel draag. Ook op dit moment zijn er een aantal sieraden die ik veel draag. Het leek mij leuk om dit jullie te laten zien zodat jullie een beetje een idee krijgen over wat voor sieraden ik draag. Ik zal mijn favorieten sieraden laten zien, die ik op dit moment of een poosje terug veel heb gedragen.

Image
Image
Oorbellen – Laat ik beginnen bij de strikjes oorbellen , deze kocht ik een poos geleden in het buitenland. Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer waar. Ik vind ze er super lief uitzien en ze passen overal bij. Op dit moment draag ik ze niet heel vaak maar er zijn momenten dat ik deze echt heel vaak draag.
Dan de andere zilverkleurige oorhangers. Daar zit nog wel een grappig verhaal achter. Ik heb deze al heel lang geleden gekregen. Ik ben een van de oorbellen kwijtgeraakt. Ik droeg de oorbellen toen al vrij vaak, dus daar was ik natuurlijk niet zo blij mee. Maar ik kon er wel mee leven, ik miste ze niet echt ofzo. Een hele poos later vond ik de oorbel weer terug en merkte dat ik hem toch veel droeg en dat doe ik nu nog steeds. Haha!
En dan nog de oorknopjes, deze draag ik op dit moment ontzettend veel. Ze vallen niet erg op, maar passen overal bij. Als ik niet zo veel tijd heb, gris ik deze vaak van mijn nachtkastje. Ik vind het mooie en fijne oorknopjes.

Image
Image
Armbanden – Ik draag niet zo vaak armbanden. Niet dat ik het niet mooi vind, zeker niet! Ik vergeet ze gewoon een beetje en daarbij komt ook dat ik ze vaak in de weg vind zitten. Maar als ik armbanden draag, dan zijn het de bovenstaande wel.
De bovenste armband heb ik al lang, ik vind hem mooi en ook dit sieraad past haast overal bij.
Het setje armbanden heb ik in Spanje gekocht, elk armbandje kostte €1,-. Super goedkoop! Helaas wordt het witte armbandje al wel wat lelijk, maar ja, wat kun je ook verwachten voor één euro?

Image
Kettingen – Ik kan zeggen dat ik kettingen aardig vaak draag. Het zijn een van mijn favorieten accessoires.
Nu ik de foto bekijk zie ik dat er een hangertje weg is links aan het uiltje, jammer, maar daar ik verzin  wel iets op. Ik heb ook nog een andere uiltjes ketting en uiltjes oorbellen, die ik overigens niet zo vaak draag. Het is niet zo dat ik een uiltjes verslaving heb, hoor. Het is meer gewoon toeval denk ik. Ik vind het een leuke ketting. Hij is iets  anders dan de meeste uiltjes kettingen die je ziet, en daar houd ik wel van.
Een ketting met een hartje eraan, ik denk dat bijna ieder meisje er wel een heeft! Dit was een van mijn eerste langere kettingen. Dat betekent dat ik deze ook al heel erg lang heb en ik draag hem nog steeds. Ik ben er tevreden mee!
Dan is een van mijn favoriete kettingen nog deze ketting met een brilletje eraan. Ik bestelde deze ketting op www.jeweltys.nl. Ik blijf het een grappige ketting vinden. Toen ik hem pas had droeg ik hem echt veel, nu draag ik hem wat minder omdat hij lelijker is geworden doordat de verf wat is af gaan bladderen.

Image
Ring –  Deze ring kocht ik ook bij Jeweltys. Ik heb deze ook veel gedragen, nu niet meer zo. De kleur is niet meer mooi. Dit vind ik erg jammer. Misschien wil ik hem ooit nog eens opnieuw bestellen, want ik vind het een mooie ring.

Zo, dat waren wel de sieraden die ik het meest draag. Het zijn vooral veel simpele sieraden die wel bijna overal bij passen.

Welke sieraden draag jij vaak?

Veel liefs,
Lisanne xo

9 Reacties to “Mijn meest gedragen sieraden”

  1. isabella 26/02/2013 bij 22:24 #

    Ah, wat een leuke sieraden heb je. Ik vind dit altijd zo leuk om te zien hè. Die ring vind ik echt heel gaaf.

  2. Josephine 27/02/2013 bij 05:50 #

    Ik vind de oorbellen mooi!

  3. xxxcharr 28/02/2013 bij 12:52 #

    Leuke sieraden!
    Het kettingkje met die nerd bril is leuk :D

  4. Jasmine 01/03/2013 bij 19:39 #

    De ring is echt gaaf, zo leuk dat het gewoon een camera’tje is. De brillenketting is ook geinig. Draag de laatste tijd niet erg veel sieraden, het nadeel van veel te laat opstaan.

  5. Monique 01/03/2013 bij 20:49 #

    Mooi hoor :)! Die ring en alle oorbelen vind ik heel gaaf.

  6. Charlotte 02/03/2013 bij 18:23 #

    Woowie!! Echt superleuke spulletjes!

  7. Blissfulbeauty 03/03/2013 bij 21:32 #

    Wat een leuke sieraden. ik vind vooral de uilenketting en de brillenketting erg leuk!
    Als ik eerlijk ben, vergeet is best vaak sieraden om te doen. Ik heb altijd de ring om die ik van mijn vriend heb gekregen, maar verder vergeet ik het gewoon. Al vind ik het wel erg mooi staan.

  8. robin♥ 10/03/2013 bij 10:11 #

    je camera ring is leuk! ik vergeet ook heel vaak sieraden ;x

  9. Rosanne 07/04/2013 bij 09:20 #

    Leuke sieraden! x

Geef een reactie

