WeHeartIt Favorites #7

3 mrt

Hi lieve lezeressen,

Net realiseer ik mij pas dat het al 3 maart is. Dit betekent dat ik al lang een nieuwe WeHeartIt Favorites had moeten plaatsen! Dus een beetje later dan de bedoeling was, maar hier is hij. De maandelijkse blog post die ik plaats met mijn favoriete afbeeldingen van We Heart It. Ik zeg altijd maar: beter laat dan nooit! Niet waar?

Image
Laat ik beginnen met de gaafste tas ooit! Wauw, ik vind deze zo ontzettend mooi. Eerst vond ik het maar gek zo´n pistoolvorm op een tas, maar nu vind ik het leuk. Het maakt de tas stoer en speciaal.
Image
Dit vind ik een erg leuk setje. Van shorts kan ik zelf nooit genoeg krijgen! De winter is nog niet afgelopen en ik heb mijn eerste short als gescoord. Haha! De kleur van de trui vind ik ook prachtig.
Image
In mijn vorige blog post vertelde ik dat ik niet zo vaak armbanden draag. Als ik foto’s als dit zie krijg ik toch wel de neiging om ze vaker te dragen. Want oh, wat zijn dit een mooie armsieraden!
Image
Dit vind ik een heel tof setje. Wat er precies op het topje voor afbeelding staat, weet ik niet precies, maar ik vind het er leuk uitzien. Het vestje vind ik ook heel mooi!
Image
Hier over hoef ik maar één ding te zeggen: deze wil ik! Wauw, ik vind hem perfect!
Image
Oké, het is nog lang geen zomer en het weer in Nederland is ook nog lang geen weer om in een kort broekje en een hemdje naar buiten te gaan. Dus laat ik weer even overstappen naar wat outfits die wat beter bestemd zijn voor het weer in Nederland.
Ik vraag me eigenlijk af of deze trui nou echt zo hoort of dat het toch gewoon een vest is wat achterstevoren is aangetrokken. Het zou allebei kunnen. Nou ja, ik vind het er in ieder geval wel tof uit zien!
Image
Dit vind ik ook zo’n gaaf jasje! Al weet ik niet of die spikes nou echt handig zullen zijn…
Image
Dit vind ik toch een schattige nail art! Je zal er helaas alleen wel heel erg veel geduld voor nodig moeten hebben.
Image
Denim op denim! Ik vind het leuk. De print op de broek vind ik ook prachtig.

Dat was het alweer, hopelijk heb je wat inspiratie kunnen op doen!

Welk plaatje inspireert jou het meest?

Liefs,
Lisanne xo

18 Reacties to “WeHeartIt Favorites #7”

  1. Josephine 03/03/2013 bij 22:07 #

    Aaah shorts, kan niet wachten totdat het weer blote benen weer is!

  2. isabella 04/03/2013 bij 10:29 #

    Gave foto’s!

  3. Bianca 04/03/2013 bij 21:29 #

    leuke plaatjes!

  4. Eline 04/03/2013 bij 21:57 #

    Leuk, die gouden kettingen en die horloge vind ik heel gaaf!

  5. Rosa Moda 05/03/2013 bij 15:43 #

    Prachtige foto’s!

  6. robin♥ 05/03/2013 bij 18:50 #

    weheartit heeft zulke leuke dingen!

  7. Kim 05/03/2013 bij 19:04 #

    Ik vind die tas ook heel cool!

  8. Sylvana 05/03/2013 bij 21:05 #

    Zitten leuke en mooie plaatjes bij. Ik hou van weheartit!

  9. Blissfulbeauty 06/03/2013 bij 10:15 #

    Mooie plaatjes! En ik hou hou hou van pistolbags. Zoooooo mooi. Echt, sinds ik die de eerste keer zag wilde ik m. Maar toen kwam ik achter de prijs… auw

    • Lisanne 08/03/2013 bij 19:25 #

      Ik las inderdaad ook dat de prijs erg tegenvalt, zo jammer! Maar dan heb je voor die prijs wel wat unieks! :)

  10. La vie mondaine 07/03/2013 bij 14:34 #

    Leuke foto’s! Ik vind die short ook erg leuk! Binnenkort ga ik zelf ook op pad voor weer wat shorts voor de lente natuurlijk! Leuk artikel.

  11. Qtplace (@Qtplace) 07/03/2013 bij 16:03 #

    Leuke inspiratie :)

  12. Nesrin 10/03/2013 bij 09:14 #

    Super mooie foto’s. Kan niet wachten tot het eindelijk zomer is voor kleurige outfits!

    xx

  13. Eline 10/03/2013 bij 12:04 #

    Leuke foto’s! Ik kan ook niet wachten tot ik mijn shortjes weer aan kan!

  14. Anne Solveig 10/03/2013 bij 19:54 #

    Mooie inspiratie!

  15. Raya 11/03/2013 bij 22:28 #

    Die ontzettende gave tassen zijn van Vlieger & Vandam! Je moet hun website eens bekijken, echt prachtige tassen hebben ze. Spijtig dat ze zo ontzettend duur zijn, grr! En dat studded jasje is gorgeous. Leuke inspiratie!

  16. areyoulookingclosely 17/03/2013 bij 09:13 #

    Mooie favorieten!!

  17. Rosanne 07/04/2013 bij 09:21 #

    Die tassen van Vlieger & Vandam zijn zo ontzettend gaaaf! Leuke favorieten! Ik volg je nu op Bloglovin x

Plaats een reactie