3 in 1 review

19 Mrt

Hi lieve lezeressen,

Vandaag wil ik drie lakjes reviewen. De lakjes hebben niks met elkaar te maken. Ieder lakje heb ik ergens anders vandaan, maar ze stonden al een poos te wachten om uitgetest te worden, dus waarom ze dan niet alle drie in één artikel?!

ImageDe nagellak links achter op de foto kocht ik in Spanje voor maar €1,50 en is van het merk Yes Love. De nagellak rechts achter is een lakje van La Femme Beauty, deze had ik gekregen en kost normaal gesproken €3,95. De nagellak vooraan is van Paris Memories deze kocht ik bij de Big Bazaar en kostte mij volgens mij slechts €0,99.

Image
Image
Tsja, wat kan ik hier over zeggen… In het potje zag de nagellak er mooi uit en ik was dan ook erg benieuwd naar hoe hij er uit zou zien op mijn nagels. De nagellak heeft geen naam en verder was er ook niet echt duidelijk een nummer te vinden. Het enige wat ik tegen kwam – onder een stickertje wat er overheen was geplakt – was een 2, dus dat moet vast het nummer zijn geweest. Toen ik het potje open draaide, kwam mij meteen een verschrikkelijke geur tegemoet. Ik weet niet hoe ik het precies moet omschrijven, maar het was een beetje een chemische lucht. Het was in ieder geval een smerig luchtje. Nog erger vind ik dat je deze geur net zo erg blijft ruiken als de nagellak op je nagels zit. Oké, maar nu even verder over de swatch. Ook hier was ik erg ontevreden over, op de foto draag ik maar liefst vier laagjes! Het lakje dekte slecht en het kwastje liet strepen achter. De kleur  vind ik ook minder mooi dan ik had verwacht. Nog iets opmerkelijks was dat wanneer je aan de nagellak peutert, je de nagellak zo in een beweging van je hele nagel af kunt aftrekken zoals bij een peel-off masker. Dat lijkt mij niet de bedoeling van nagellak.
Nee, ik ben zeer ontevreden over deze nagellak. Wat mij betreft kan het net zo goed de prullenbak in, terwijl ik toch ook een heel andere kant van dit merk heb gezien. Ik heb namelijk ook een fel roze lakje van dit merk wat ik heel mooi vind ondanks dat je drie laagjes aan moet brengen om het goed te laten denken. Erg jammer!

Image
Image
Op naar een lakje waar ik stukken meer te vrede over ben! Ook deze heeft geen naam, wel een nummer en dat is 31. Op de foto’s draag ik twee laagjes van de nagellak. Hij droogt vrij snel en  dekt goed. Er is niks mis mee, ik ben er tevreden over! Het is een mooie rood lakje, dat bijna ieder meisje wel eens kan gebruiken denk ik.

Image
Image
Dan als laatst deze glitter nagellak. Ook deze heeft weer geen naam, maar wel een nummer, namelijk 1209.  Ik hoopte dat ik deze glitter nagellak zo zonder een andere kleur nagellak er onder kon gebruiken. Helaas was dat niet zo. Ik draag hier drie laagjes en je kun mijn nagel er nog gewoon door heen zien. Dit was natuurlijk wel te verwachten, want de meeste glitter lakjes dekken niet, toch was ik zo eigenwijs om het wel te proberen. Haha! Ik heb deze nagellak later ook al een keer gebruikt over een andere nagellak heen en dat was inderdaad veel beter. Het gaf een mooi resultaat. Hiervoor kwam er een mooie hoeveelheid glitters van het kwastje af. Het is een fijn lakje en hij is prachtig over een andere kleur heen. Yes, I like!

Dit waren de drie reviews al! Alle drie de lakjes waren lekker budget. Ik vind het wel jammer van het eerste lakje, maar over de andere twee ben ik heel tevreden.

Heb jij laatst nog mooie nagellak gescoord?

Liefs,
Lisanne xo

13 Reacties to “3 in 1 review”

  1. Raya 19/03/2013 bij 23:36 #

    Hm, van die eerste en laatste ben ik niet zo’n fan! Die rode vind ik veel mooier, wauw. Je hebt trouwens hele mooie nagels. :D

  2. Mattania (@Qtplace) 20/03/2013 bij 10:40 #

    Mooie lakjes!! de rode kleur is erg mooi!

  3. The Sketched Chef 21/03/2013 bij 11:19 #

    Mooi zeg !
    Ik vind je nagelvorm ook ontezttend mooi

  4. imfashionstoned 21/03/2013 bij 13:33 #

    jaa rood is er mooi!

  5. Charlotte 21/03/2013 bij 18:24 #

    Wauw! Echt hele mooie lakjes! Ik ben vooral fan van de rode!

  6. Josephine 22/03/2013 bij 15:24 #

    Die van Paris Memories is het mooist!

  7. Suzanne (@DiarySuzanne) 23/03/2013 bij 16:45 #

    Wat toevallig! Ik ben op precies dezelfde datum geboren en dus ook jarig! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk word het volgende week vrijdag een leuke dag voor je!

    • Lisanne 23/03/2013 bij 16:52 #

      Haha, wat leuk! Dankjewel! Het wordt vast een leuke dag. Hopelijk voor jou ook. Jij ook alvast gefeliciteerd meid!

  8. Jewelyz 23/03/2013 bij 20:31 #

    Mooie lakjes, vind het eerste kleurtje erg mooi voor de lente!

  9. joycelysanne 24/03/2013 bij 08:45 #

    die middelste heb ik ook, vind ‘m erg fijn!

  10. Marthe 24/03/2013 bij 11:35 #

    De rode is mijn favoriet! Spijtig dat de eerste zo slecht dekt!

  11. Kimberly 24/03/2013 bij 12:59 #

    Die middelste vind ik het mooiste! :D

Geef een reactie

