WeHeartIt Favorites #8

24 Mrt

Hi lieve lezeressen,

Vandaag is het weer tijd voor de maandelijkse portie inspiratie die op mijn blog langs komt, namelijk WeHeartIt Favorites! Er zitten maar twee blog posts tussen deze WeHeartIt Favorites en die van vorige maand, wat komt omdat ik hem toen een beetje te laat had geplaatst. Oeps! Maar deze keer heb ik de tijd beter in de gaten gehouden, dus hier is hij dan, wel op tijd. Kijk je mee naar mijn favoriete foto´s van deze maand?

Image
Laat ik beginnen met een vrolijke outfit voor de lente, want de lente is inmiddels weer begonnen. Alhoewel ik van het weer in Nederland niet echt vrolijk wordt. Wat verlang ik er naar om ook weer in zo’n lente outfit te lopen, lekker in korte mouwen!

Image
Aah, wat vind ik dit toch een schattig shortje met dat kant! Prachtig.

Image
Deze outfit vind ik er leuk uit zien! Heel lief door het rokje, het kraagje en het kant.

Image
Deze kleuren vind ik zo tof staan bij elkaar!

Image
Beide outfits op deze foto vind ik heel leuk. Ik vind vooral het rokje met baroque print erg mooi.

Image
Ja, dit vind ik toch zo gaaf! Een gescheurde broek met daaronder een stofje, heel mooi dit met kant – alweer iets met kant, valt me nu op. Ik heb er eigenlijk helemaal niet op gelet. Toeval denk ik. Haha!

Image
Strikjes, ik vind ze zo leuk! Lekker simpel, maar toch mooi. Ik vind dat deze strik ook een prachtige kleur heeft.

Image
Weer een leuk rokje. Ik vind hem heel leuk gecombineerd.

Image
Wauw, mooi shortje. Ik ben helemaal weg van deze bloemenprint!

Zo, dat was het dan weer voor deze maand. Als ik nog eens door de foto’s scroll kan ik wel merken dat ik in de lente-mood ben!

Zijn jullie ook zo dol op de lente?

Liefs,
Lisanne xo

12 Reacties to “WeHeartIt Favorites #8”

  1. Just a Girl ... 24/03/2013 bij 20:49 #

    Hele leuke foto’s !!

  2. thenotsotypicalblogger 25/03/2013 bij 10:07 #

    ik heb precies dezelfde foto XD ook van we <3 it!

  3. Charlotte 25/03/2013 bij 14:33 #

    Superleuke outfitjes! :D

  4. Bianca 25/03/2013 bij 21:41 #

    leuke inspiratie post!

  5. Anne Solveig 27/03/2013 bij 23:48 #

    Leeuk :D

  6. La Lulu Fashion 30/03/2013 bij 17:19 #

    Leuk artikel, en inspirerende foto’s!

  7. Marleen 30/03/2013 bij 18:59 #

    Mooie foto’s! Ik vind zo’n mintkleurige broek zo mooi voor in de zomer! En zo’n strik in je haar staat ook zo zomers! Die ga ik zelf maken denk ik! xx

  8. Tara 04/04/2013 bij 18:57 #

    Leuke foto’s! Inspiratie voor de lente :)
    xoxo

  9. S.T. 14/04/2013 bij 08:29 #

    I love we <3 it! Mooie foto's

  10. Raya 15/04/2013 bij 20:07 #

    Strikjes en lace shorts zijn echt het beste. Love it!

Geef een reactie

