Products I´ve Used Up This Winter

16 Apr

Image
Hi lieve lezeressen,

Deze winter heb ik een aantal producten opgemaakt. Deze producten heb ik verzameld om ze vandaag aan jullie te laten zien. Let’s go!

Image
Beyoncé Midnight Heat bodylotion en shower cream
Als eerst heb ik deze bodylotion en shower cream opgemaakt. Ik kreeg deze met kerst in een pakket waar ook nog een Eau De Parfum in zat. De bodylotion en de shower cream bevatten beide 75 milliliter. Alleen de parfum heb ik nog niet opgemaakt, het is wel duidelijk dat ik de geur hier van heerlijk vind. Ja, ik was er enthousiast over!

Image
Dove Go Fresh Pomegranate & Lemon Verbena scent deodorant
Dit was een mini deodorant van toen deze nog maar pas verkrijgbaar was. De deodorant is geïnspireerd op de geur van granaatappel en citroenverbena. Het is een beetje een zoetige geur, ik houd ervan!

Image
Labello Munt & Mineralen en Soft Rosé lipbalsems
Nu ga ik over naar wat standaard producten die ik meestal in de winter gebruik. Lipbalsems. Beide lipbalsems had ik vorig jaar al gekocht, oops! Gelukkig waren ze een jaar houdbaar, dus dat kwam mooi uit. Ik ontdek nu trouwens dat er op de lipbalsem rechts op de foto Menthe & Minéraux staat in plaats van Munt & Mineralen, hoe dit kan weet ik ook niet, want volgens mij had ik hem gewoon in Nederland gekocht. Haha! In ieder geval, deze lipbalsems werkten fijn zoals we van Labello gewend zijn.

Image
Nivea Soft hydraterende crème
Een potje of tubetje met crème van Nivea, heeft bijna iedereen wel in huis geloof ik. Altijd fijn en vooral in de winter kan ik het goed gebruiken.  Oké, stiekem heb ik dit kleine potje allang weer bijgevuld met crème uit de grote pot die in de badkamer staat.

Ik ben er later nog achter gekomen dat ik ook twee andere producten heb opgemaakt, dit waren de Andrélon ‘Perfecte Puntjes’ conditioner en een flesje nagellak remover van Kruidvat eigen merk.

Welke producten heb jij afgelopen tijd opgemaakt?

Liefs,
Lisanne xo

10 Reacties to “Products I´ve Used Up This Winter”

  1. marielle 17/04/2013 bij 12:22 #

    Wat een orgineel artikel!
    Liefs

  2. Petit Trois 19/04/2013 bij 18:55 #

    Leuk bericht! Ik heb mijn dove winter crème nu bijna opgemaakt..

  3. theBlondBeauty 19/04/2013 bij 19:43 #

    Mooie producten! Ik ben zelf heel slecht in producten opmaken :)

  4. larascipio 20/04/2013 bij 08:48 #

    Ik heb die crème ook, die is echt superfijn! Leuke blog heb je, ik volg je! xx

  5. Raya 20/04/2013 bij 11:59 #

    Wat een fijne producten! Ik heb deze winter een keratinebehandeling van L’Oreal Professionel opgebruikt, dat was echt een wonderbehandeling voor mijn haar.

  6. FSHN Forward 21/04/2013 bij 09:29 #

    Fijne producten!

  7. pretty beauty land 24/04/2013 bij 20:40 #

    fijne producten die je heb opgemaakt!

  8. Jennie from the Blog 26/04/2013 bij 07:39 #

    zonder labello en nivea overleef ik de winter niet!

  9. isabel 27/04/2013 bij 17:25 #

    Die Labello met munt vind ik echt heerlijk! :D

Geef een reactie

