Bikini´s – Mix & Match!

27 Apr

Hi lieve lezeressen,

Bikini´s kijken, ik ben er dol op. Nu vind ik het nog leuker! Vorig jaar zag ik het al, meiden met een ander bovenstukje dan het broekje. Ik moest er even aan wennen, maar nu vind ik het super leuk! Een soort van zelf je bikini samenstellen! Haha. Het leek mij leuk om er een blog-post over te maken. Zelf heb ik gister een bikini gescoord bij de H&M. Deze kon ik niet vinden op de site, dus ik kan hem helaas niet aan jullie laten zien nu, maar omschrijven kan ik natuurlijk altijd! Ik kocht een zwart broekje en daarbij het zwarte topje, ook kocht ik nog een bruin/rozig kleurig (sorry, ik ben niet zo’n ster in het beschrijven van kleuren!) topje erop. Kan ik lekker afwisselen! Het is geen speciale bikini, maar ik vind hem mooi!
Oké, nu op naar een aantal setjes die ik heb samengesteld!

Image 1. Top en broekje – Topshop
2. Top en broekje – H&M
3. Top en broekje – H&M
4. Top – V&D, broekje – Topshop
5. Top – V&D, broekje – Topshop

Alle bovenstaande bikini tops- en broekjes zijn trouwens onder de €15,-, lekker budget!

Heb jij voor deze zomer al een bikini? Wat vind jij van een apart bikini topje- en broekje?

Liefs,
Lisanne xo

7 Reacties to “Bikini´s – Mix & Match!”

  1. Josephine 28/04/2013 bij 10:07 #

    Dat deed ik inderdaad vorige zomer! Ik had twee bikini’s bij de Primark gekocht, was in een set en die kon je dus combineren met elkaar :D

  2. xxjillgerxx 28/04/2013 bij 13:51 #

    Leuke blog! :)

  3. Mandy 28/04/2013 bij 13:51 #

    Leuke bikini’s, nummer 4 vind ik het leukst!

  4. Jennie from the Blog 29/04/2013 bij 09:25 #

    ik vind nummer 4 het leukste! ik heb helaas nog geen bikini voor dit jaar, ik moet maar eens snel op jacht gaan!

    Doe je trouwens al mee met mijn giveaways? Je kan Nike Freeruns winnen en 100 dollar shoptegoed bij een van mijn favoriete webshops :)

  5. Jewelyz 29/04/2013 bij 19:53 #

    Leuk van die combi’s! Zo kan je echt eindeloos combineren.
    Nummer 4 vind ik een mooi setje :-)

  6. Monique 10/05/2013 bij 06:07 #

    Leuk! Combineren is altijd leuk!

  7. keytothefuture 10/05/2013 bij 18:10 #

    Leuk hoor!

Geef een reactie

