WeHeartIt Favorites #9

12 Mei

Hi lieve lezeressen,

Ik heb mijn blog de afgelopen tijd nogal verwaarloosd. En niet zo´n beetje ook. Dit kwam onder anderen omdat ik tien dagen op vakantie was en ik bijna nooit vooruit schrijf. Daar heb ik nu wel een beetje spijt van. Maar laat ik nu positief zijn: ik ben namelijk wel heerlijk weggeweest naar Spanje, waar het prachtig weer was! Daar heb ik zeker van genoten. Ik heb aardig wat foto’s gemaakt, ik twijfel of ik er nog een blog-post over zou maken. Ik weet niet of jullie daar in geïnteresseerd zijn, zo ja, laat dat dan zeker even weten in je reactie zodat ik kan kijken of ik dat ga doen.
Maar nu op naar mijn WeHeartIt Favorites  van april – ja, die had er dus al twee weken geleden op moeten staan.  Veel plezier met het bekijken van de foto’s!

Image
Dit vind ik een hele lieve outfit, een jasje er overheen en het is gelijk weer stoer. Je kunt er zoveel kanten mee op!

Image
Bloemenprint, I love it!

Image
Wat een prachtig horloge vind ik dit. Mijn liefde voor horloges wordt steeds groter geloof ik. Haha!

Image
Ondanks dat ik dit zelf niet zou dragen, vind ik het een hele toffe outfit en het staat haar prachtig.

Image
In tegenstelling tot de outfit hiervoor, is dit juist een outfit die ik wel zo zou aantrekken. Het is een simpele outfit, zonder al te veel poespas. Ik vind het leuk!

Image
Apart shortje dit, maar ik vind hem tof.

Image
All Stars met studs. I like! Oké, ik geef toe, misschien zijn dit er toch en beetje te veel… ;’)

Image
En nog een leuk outfitje!

Image
Aaah, dit vind ik toch zo’n leuke short! Stoer en schattig tegelijk. Ooh, ik heb nu alweer te veel shorts in één blog-post. Ik ben er een beetje te dol op, ik heb ze met plezier ook kunnen dragen in Spanje. Nu moet het mooie weer alleen nog naar Nederland komen en ik ben helemaal blij!

Image
Als laatst nog even deze prachtige nagels! Niet alleen leuk gedaan, de glitternagellak is ook nog eens onwijs mooi!

Zo, dat was het dan nog voor april. Over een paar weken weer een nieuwe WeHeartIt Favorites. Vind je dit niet genoeg? Neem dan zeker een kijkje op WeHeartIt en/of mijn account daarop, waar je nog veel meer inspiratie op kan doen!

Hoe was jou vakantie? Kan jij ook niet wachten totdat het zonnetje weer volop schijnt?

Liefs,
Lisanne xo

10 Reacties to “WeHeartIt Favorites #9”

  1. Bianca 13/05/2013 bij 18:23 #

    mooie inspiratie post!

  2. robin 13/05/2013 bij 18:25 #

    die laatste nail art is pretty! en dat Marc Jacobs horloge is inderdaad heel mooi :)

  3. Marloes 13/05/2013 bij 20:22 #

    Leuke outfits!

  4. Nina 14/05/2013 bij 18:58 #

    Gave inspiratie c:

  5. imfashionstoned 15/05/2013 bij 08:08 #

    erg leuke inspiratie! en die nagels zijn ook gaaf gedaan

  6. Dorien 15/05/2013 bij 09:17 #

    Erg leuke foto’s, vooral fan van de bloemenshort ;) !

  7. Dorien 15/05/2013 bij 09:17 #

    Erg leuke foto’s, vooral fan van de bloemenshort ;) !

  8. Jennie from the Blog 16/05/2013 bij 09:28 #

    Heel leuk allemaal, heb nu echt zin in de zomer!

  9. cellamaassen 16/05/2013 bij 10:18 #

    die all stars met studs, supergaaf!!

  10. mercedes 17/05/2013 bij 13:21 #

    hi sweetie!
    nice post!
    I am having a super clothing giveaway with Oasap in my blog, come by!
    Xxx

Geef een reactie

