Inspiratie: Dungarees

24 Jun

Hi lieve lezeressen,

De dungarees of ook wel de tuinbroek heb je misschien al voorbij zien komen op verschillende blogs.  Dungarees werden vooral in de jaren ´90 veel gedragen en nu maken ze – net zoals vele andere items – hun comeback. Dit is denk ik zo’n geval dat je het helemaal geweldig vind, of juist helemaal niks.  Voor mij geld dat eerste. Ik vind ze heel gaaf! Dungarees zijn zo leuk, maar ook simpel te combineren! Naast de bekende denimvariant zijn ze er ook van leer of met super toffe printjes.  Zelf heb ik ze nog niet in mijn kast hangen, maar een korte denimvariant voor de zomer staat zekerweten  op mijn wishlist!

Maar hoe combineer je dungarees nu? Ze worden vaak gedragen met een basic shirtje, een shirt met print, blouse, crop top of bandeau. Persoonlijk vind ik een crop top er erg mooi bij staan, en een basic shirt is natuurlijk altijd prima! Ik heb een aantal foto’s opgezocht waar je inspiratie uit kunt halen. Hope you like it!

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image
Image
Image
Klik op de foto’s om naar de bronnen te gaan.

Wat vind jij van dungarees? (Hoe) zou jij het dragen?

Liefs,
Lisanne xo

7 Reacties to “Inspiratie: Dungarees”

  1. Robin 25/06/2013 bij 12:19 #

    is die tweede foto niet Ashley uit Revenge?

  2. Bianca 25/06/2013 bij 18:34 #

    mooie outfits!

  3. Jennie from the Blog 26/06/2013 bij 10:00 #

    Ik ben er niet zo’n fan van. Ik heb een of twee bloggers gezien bij wie ik het leuk vond maar verder niet echt!

  4. Dionne (@Diolifestyle) 26/06/2013 bij 16:52 #

    Heel leuk!

  5. Jhemyla 29/06/2013 bij 20:39 #

    Wat een super toffe foto’s zeg! Heel erg gaaf.

  6. imfashionstoned 02/07/2013 bij 08:30 #

    super mooie inspiratie

  7. lonnie101 22/07/2013 bij 13:17 #

    Ja zeker ik vind het hellemaal tof !

Geef een reactie

