WeHeartIt Favorites #11

1 Jul

Hi lieve lezeressen,

Eigenlijk ben ik er een dagje te laat mee, maar dit is het WeHeartIt Favorites artikel van juni. Zelf heb ik wel weer aardig wat inspiratie op kunnen doen op WeHeartIt deze maand, dus jullie hopelijk ook. Kijk gauw verder voor een aantal heerlijke zomers plaatjes!

Image
Laat ik beginnen met een shortje. Het zomerse weer zit er nu wel zo´n beetje aan te komen, geloof ik. Het zakje van dit broekje vind ik een leuk detail en de zonnebril vind ik ook tof!

Image
Een lekkere makkelijke outfit, vind ik leuk. De blouse is mooi!

Image
De kledingstukken in deze outfit vind ik erg leuk gecombineerd.
4
Oh, deze oorbelletjes vind ik zo tof! Zulke zou ik graag willen.

Image
Een simpele vlecht, ik vind ´m mooi!

Image
Ik vind het jurkje van deze outfit lief. De denim blouse vind ik er ook gaaf bij staan.

Image
Even iets heel anders dan een outfit of sieraden: kledinghangers! Ik ben niet eens zo’n fan van items met snorren, maar deze kledinghangers zijn toch wel ontzettend leuk!

Image
Nog een shortje wat ik onwijs tof vind.

Image
Ik weet het, er zijn inmiddels al wat denim blouses voorbij gekomen in dit artikel, maar ik kan het niet laten! Deze blouse vind ik ook weer erg leuk gecombineerd.

Image
Al die vrolijke gekleurde armbandjes om je armen, I like! Het staat zo lekker zomers.
Image
Om af te sluiten nog deze nail art. Is ‘ie niet geweldig?

Zou je nog wel meer inspiratie kunnen gebruiken? Volg mij dan op WeHeartIt!

Wat draag jij het liefst in de zomer? En wat vind jij van de kledinghangers in de vorm van een snor?

Liefs,
Lisanne xo

5 Reacties to “WeHeartIt Favorites #11”

  1. Bo 02/07/2013 bij 09:51 #

    Die derde foto <3 leuk gecombineerd!

  2. Yvonne 02/07/2013 bij 15:42 #

    Leuk deze favourites! Ik vind de denim blouses ook erg mooi:)

  3. Robin 02/07/2013 bij 16:44 #

    ik hou van die geruite blousjes ;D

  4. Just a Girl ... 02/07/2013 bij 17:44 #

    Heel mooi !!
    Ik wil ook nog graag van die gekleurde armbandjes voor de zomer.
    Erg leuk !!

  5. Axelle 07/07/2013 bij 17:40 #

    superleuke plaatjes!

Geef een reactie

