OOTD: Blah Blah Blah

7 Jul

Hi lieve lezeressen,

Wat is het een poos geleden dat ik een outfit artikel online zette! En het is juist één van de leukste dingen, vind ik. Daar moest verandering in komen. Vandaag droeg ik een makkelijke en luchtige outfit, want wat is het toch heerlijk weer! Perfect om foto´s te maken! Oké, eigenlijk heb ik wel een groot deel van de dag in mijn bikini liggen zonnen, hoor. Maar de rest van de dag liep ik in deze outfit.

Zoals ik al zei: ik hield mijn outfit lekker simpel. Een oversized top met daaronder een zwart basic hemdje, een beige shortje, mijn geliefde All Stars en om niet te vergeten: mijn horloge! Ja, dat rosé gouden horloge dat ik voor mijn verjaardag had gekregen. Ik had toen beloofd dat jullie het snel te zien zouden krijgen. Maar als je Lisanne heet, komt het er pas een paar maanden later van. Goed, nu zien jullie hem dus eindelijk. Ik heb er vandaag geen goede foto van weten te maken, maar gelukkig had ik er nog een.  Vandaar dat ik op de laatste foto dus ineens wat anders aan heb. ;’)

ImageImageImageImageImageImageImageShirt – New Yorker // Top – H&M // Shorts – Daysie // Schoenen – Converse // Horloge – Esprit

Wat draag jij het liefst met dit warme weer?

Liefs,
Lisanne xo

12 Reacties to “OOTD: Blah Blah Blah”

  1. Nadine 07/07/2013 bij 21:23 #

    Het liefst draag ik m’n bikini haha! Leuke outfit, erg mooi horloge :)

  2. imfashionstoned 08/07/2013 bij 07:46 #

    super leuke outfit!!! en leuke foto’s:)

  3. José 09/07/2013 bij 17:29 #

    Leuke outfit!

  4. Marieke 10/07/2013 bij 21:01 #

    Hey! Wat heb jij een leuk blog!! Ik zag het op beautygloss.nlaar complimenten voor jou blog! Xxx-Marieke

  5. Marijn 11/07/2013 bij 19:44 #

    Nice pair of legs! Leuke blog heb je, ik volg je.

  6. Charlotte 12/07/2013 bij 21:00 #

    Supergaaaaaf! :D

  7. whatilovenl 13/07/2013 bij 11:12 #

    Leuke top! :-)

  8. annajirina 13/07/2013 bij 11:27 #

    Wat een leuk shirt!

  9. Kiss & Make-up 13/07/2013 bij 13:39 #

    Heel leuke outfit! Wat heb je prachtige benen.

  10. Lievehelpwatmoetikaan 16/07/2013 bij 19:26 #

    Mooie outfit, grappig shirt! Ik draag het liefst rokjes, die zijn zo lekker luchtig

  11. Derieke 19/07/2013 bij 18:58 #

    Waauw, mooi Lisan! :) Dat horloge/broekje (alles eigenlijk), is echt zoo waauwwww! <3
    X

  12. Jana 26/07/2013 bij 09:38 #

    toffe outfit!
    x Jana

Geef een reactie

