E.L.F. bestelling

15 Jul

Hi lieve lezeressen,

Gisteren heb ik een bestelling geplaatst bij Eyes Lips Face. Ik denk dat de meeste van jullie deze webshop wel kennen. Zo niet: Eyes Lips Face is een webshop die – zoals de naam al zegt – cosmetica producten voor de ogen, lippen en het gezicht verkoopt.  Oké, ze verkopen ook producten voor de nagels… misschien zijn ze hier dan mee begonnen? Ach, het maakt ook niet uit, want het leuke is dat dit merk super budget is! Naast dat dit merk budget is, schijnt de kwaliteit van de producten ook goed te zijn, wat ook niet onbelangrijk is. Samen met mijn zusje bestelde ik een aantal producten. Eerlijk gezegd weet ik helemaal niet veel van make-up, maar toch leek het mij leuk om dit met jullie te delen.  Ik zal jullie laten zien welke producten ik heb besteld, dus de bestelling zonder de producten die mijn zusje bestelde. Kijk je mee?

Image
De producten v.l.n.r.v.o.n.b.: “Op maat” Oogschaduw in de kleur Golden Goddess, Oogschaduwkwast om kleuren te vervagen, Lipstick in de kleur Charming, Mascara Volume, Wimperkrultang,  Corrigerend compactpoeder in de kleur Light Beige, Camouflagestick in de kleur Ivory, Poederkwast voor het gezicht en Waterproof Eyeliner in het zwart.

Bijna alle producten die ik bestelde kosten één euro. Voor deze prijsjes hoefden we dus niet lang na te denken of we écht wat wilde bestellen, maar echter vielen de verzendkosten wel tegen. Deze zijn namelijk €6,95. Oei! Omdat mijn zusje en ik samen een aantal producten bestelden konden wij natuurlijk die prijs delen, dus dan valt het wel weer mee, maar voor als je alleen iets besteld is dit aardig wat geld. De hoge verzendkosten komen waarschijnlijk doordat de producten vanuit België worden verstuurd. De levertijd is dan ook 4 tot 5 werkdagen.

Ik kan niet wachten tot ik de producten in huis heb. Ik ben er erg benieuwd naar!

Edit: de bestelling is vandaag, woensdag de 17e, al aangekomen. Yay!

Heb jij wel eens iets van E.L.F. besteld? Zo ja, hoe zijn je de producten bevallen?

Liefs,
Lisanne xo

4 Reacties to “E.L.F. bestelling”

  1. Fashiable | Nanne 16/07/2013 bij 18:26 #

    Leuk dat je een bestelling hebt geplaatst bij ELF! Ik heb er nog nooit producten gekocht, maar ik ben wel heel erg benieuwd. Maar de verzendkosten zijn inderdaad best veel als je maar een aantal producten wilt bestellen.

  2. Dionne (@Diolifestyle) 17/07/2013 bij 20:59 #

    Mooie items!

  3. miladylike 18/07/2013 bij 19:20 #

    Wat een leuke bestelling! Ik hoop dat alles je bevalt. Ik heb hele wisselende ervaringen met e.l.f. het ene vind ik erg fijn en het andere valt juist weer tegen.

  4. Bo 22/07/2013 bij 11:28 #

    Leuke bestelling! Geen van de producten die jij hebt gekocht heb ik ervaring mee, maar heb wel andere e.l.f. producten en de meeste bevallen prima ^^

Geef een reactie

