About My Style

22 Jul

Image
Hi lieve lezeressen,

Waarschijnlijk heb je wel eens over About My Style gehoord, – omdat een paar bekende bloggers hier al over schreven – maar  misschien nog niet. About My Style is een website en app waarop je foto’s kunt delen. Het is een beetje vergelijkbaar met Instagram, maar dan met elke dag een ander thema. Veel thema’s hebben met beauty en fashion te maken. Zo is het thema van vandaag ‘Show your clutch’.

Image
Voorbeelden van andere thema’s zijn ‘A summer outfit!’, ‘Paint those nails’ en ‘Your sunglasses’, erg leuk!

Image
Zelf heb ik ook een account op About My Style aangemaakt. In het begin had ik nog moeite met het bijhouden ervan (elke dag een foto die bij het thema past online zetten), maar ik begin er een beetje aan te wennen geloof ik. Haha! Fijn is dat wanneer de dag van een thema voorbij is, je toch later ook nog een foto bij dit thema kunt uploaden. Zelf vind ik About My Style een leuke site. Je bent bijna elke dag eventjes creatief bezig en je kunt er ook goed inspiratie op doen!

Wat vind jij van About My Style? Heb jij er ook een account op?

Vergeet mij niet te volgen!

Liefs,
Lisanne xo

P.S. Als ik iets bij een foto schrijf die ik plaats doe ik dat in het Engels, omdat About My Style internationaal is. Toch zie ik dat heel veel Nederlanders gebruik maken van About My Style en twijfel ik of ik het niet gewoon in het Nederlands zou doen in plaats van Engels. Wat vinden jullie, Engels of Nederlands?

5 Reacties to “About My Style”

  1. Dionne (@Diolifestyle) 23/07/2013 bij 09:54 #

    Leuk om te zien!
    Ik doe het ook

  2. Franca 25/07/2013 bij 10:47 #

    Dat ziet er leuk uit, ik zou het in het Engels doen.

  3. imfashionstoned 26/07/2013 bij 08:54 #

    super lek om te zien:)

  4. DREAMx LOVELY (@DREAMxLOVELY) 19/08/2013 bij 14:42 #

    Ik heb ook aboutmystyle en plaats ook meestal in het engels mijn account is DREAMxLOVELYBLOG

Geef een reactie

