WeHeartIt Favorites #12

27 Jul

Hi lieve lezeressen,

Vandaag vond ik het wel tijd voor weer en WeHeartIt Favorites artikel! Dit is alweer de twaalfde WeHeartIt Favorites en aangezien ik dit één keer per maand schrijf, betekent dit dat ik dat nu al een jaar doe. Wat gaat de tijd toch snel!
Deze maand heb ik héél veel mooie foto´s voorbij zien komen. In dit artikel staan dan ook iets meer foto´s dan normaal. So let´s get started!

Image
Als eerst deze outfit met crop top en high waisted shorts. Super voor de zomer!

Image
Ik vind het bij rokjes als deze erg leuk als er een shirtje of blouse overheen valt.

Image
Dit vind ik echt een leuk zomers jurkje! Ik moet toegeven, zelf heb ik helemaal geen jurkje voor de zomer. Omdat ik vrij klein ben zitten ze vaak niet zo goed. Ik draag sowieso ook wel meer broeken dan jurkjes en rokjes. Best jammer eigenlijk, want ze zijn juist leuk en vrouwelijk!

Image
Dit vond ik zo´n gaaf broekje, echt eens iets heel anders! Ik vind hem echt stoer, en dan gecombineerd met een wat lievere top. Ik hou van die combinatie!

Image
Dit haaraccessoire om de knot vind ik zo tof! Ik heb alleen werkelijk geen idee hoe het heet. Weet iemand van jullie dit toevallig?

Image
Dit is een vrij simpele outfit, maar ik vind hem leuk! De top vind ik erg tof en het jasje ook.

Image
Ook dit broekje vind ik apart, maar leuk!

Image
Weer zo’n stoer-lief combinatie. De playsuit vind ik er lief uitzien en het jasje stoer. I like!
w12.10
Ik begin de broekrok/skort steeds leuker te vinden!

Image
Zo’n gebreid hoesje heb ik volgens mij nog nooit eerder gezien. Ik vind het best mooi!

Image
Vooral het jasje van deze outfit vind ik onwijs gaaf!

Image
Mooie peplum top, de kleur ervan vind ik prachtig!

Image
Vinden jullie deze nagels ook niet geweldig? Perfect voor de zomer!

Image
Een rokje met franjes! Ik vind het ontzettend leuk!

Image
Wauw, zo’n armband wil ik echt nog! Ik vind ze erg mooi. Helemaal in combinatie met andere armbanden in dezelfde kleur!

Dat was het dan weer voor deze maand, lekker veel zomerse plaatjes! Vraag me niet hoe, maar ik heb ook al aardig wat herfst/winter foto’s voorbij zien komen. Ik hoef daar echt nog niet aan te denken hoor, ik geniet liever nog even van dit heerlijke weer! Als je toch al wel benieuwd bent, klik dan even hier.

Wat vind jij van de broekrok/skort? En geniet jij ook zo van dit mooie weer, of verlang jij al naar de winter?

Liefs,
Lisanne xo

12 Reacties to “WeHeartIt Favorites #12”

  1. Denise 27/07/2013 bij 20:55 #

    Mooie foto’s :)

  2. evinoa 27/07/2013 bij 21:29 #

    volgens mij heet zo’n haar ding een bun bolder ! xx leuke post ♥

  3. Skinflirt 28/07/2013 bij 14:05 #

    Hele gave foto’s!! Ik vind de haaraccessoire ook helemaal hip!!

  4. alle outfits zijn leuk :D!

  5. iscreambeauty 04/08/2013 bij 19:30 #

    Super leuke foto’s! Dit is echt helemaal mijn stijl!

  6. Eline 13/08/2013 bij 10:00 #

    Dat hoesje en de nagels zijn echt heel erg leuk!

  7. Eline 17/08/2013 bij 10:18 #

    Leuke favorieten!

  8. beyoutifool 17/08/2013 bij 16:22 #

    Heel fijn om deze foto’s te bekijken :) We heart it is zo’n fijne site! x

  9. Nina 17/08/2013 bij 16:57 #

    Leuke foto’s! Echt zulke geweldige outfits ook :)

  10. Sanne 17/08/2013 bij 19:08 #

    Leuke foto’s! We heart it vind ik ook altijd zo leuk. :D

  11. Myrthe 18/08/2013 bij 18:34 #

    Wat een leuke plaatjes! Ikk ben echt verslaafd aan Weheartit, er zijn zoveel leuke plaatjes te vinden :)

  12. Lieze 19/08/2013 bij 08:03 #

    Die eerste outfit vind ik heel leuk!

Geef een reactie

