WeHeartIt Favorites #13

30 Aug

Hi lieve lezeressen,

Het is weer tijd voor mijn maandelijkse inspiratie artikeltje! Aangezien ik geen Back To School artikel heb gemaakt, wilde ik deze WeHeartIt Favorites toch een beetje in het teken zetten van Back To School. Ik weet dat er al veel scholen zijn begonnen, maar er moeten er ook nog aardig wat aankomende maandag beginnen. Ik ook! Natuurlijk zijn er zoals altijd ook weer veel outfits in dit artikel te zien. Wie weet doe je nog wat inspiratie op! Kijk je mee?

ImageDe kleur van dit rokje vind ik echt prachtig!

ImageEen jurkje met een mooi jasje, die combinatie is altijd goed!

ImageDeze legging vind ik ontzettend gaaf! De peplum top is mooi, alleen betwijfel ik of hij niet te kort is voor op de legging. Want een legging als broek vind ik drie keer niks!

Image
Omdat, als de vakantie voorbij is, we niet altijd zo’n zin hebben in maandag.

Image
Mooie outfit. Ik hou van de kleur van de rok!

ImageIs deze ring niet super schattig?

Image
Dungarees in combinatie met een trui, daar had ik niet eerder aan gedacht! Ik vind het leuk. Super voor wanneer het weer wat kouder wordt!

Image
Ik vind deze potloden heel erg leuk! Zo wordt wiskunde misschien iets minder erg.

Image
Een skort met daarop een losse top. Leuk! De tas vind ik ook mooi.

Image
Leuke trui! Hij kan overal mee gecombineerd worden.

Image
Deze nail art is natuurlijk helemaal toepasselijk voor school!

Image
Nog een leuke outfit! Ik vind hem super voor de herfst!

Image
Wauw, ik hou van kant. Deze top vind ik dan ook erg mooi! De ketting staat er prachtig bij!

Dat waren de foto’s weer voor deze maand! Wil je meer inspiratie op doen? Klik dan hier.
Ik ga nog even van mijn laatste dag vakantie genieten!

Is dit ook jou laatste vakantiedag? Of zit jij alweer een poosje op school?

Liefs,
Lisanne xo

17 Reacties to “WeHeartIt Favorites #13”

  1. Eline 30/08/2013 bij 13:31 #

    Die legging is zo tof!!!

  2. Esmée Lifestyle 30/08/2013 bij 17:22 #

    Leuke foto’s! x

  3. Stylishlyme (@stylishlyme) 01/09/2013 bij 03:12 #

    Love these photos! Great inspiration post.

    -V

  4. Lieze 01/09/2013 bij 08:26 #

    Ooh, zulke toffe plaatjes allemaal! Dat eerste rokje is inderdaad heel leuk!

  5. Lisanne 01/09/2013 bij 10:06 #

    WeHeartIt is een hele leuke app! Ik kijk er zelf dagelijks op.

  6. Eline 01/09/2013 bij 10:26 #

    Wat een fijne inspiratie, zitten echt mooie outfits tussen!

  7. Lisanne 01/09/2013 bij 11:46 #

    Liefdevolle post vol met mooie plaatjes!

  8. beyoutifool 01/09/2013 bij 11:59 #

    Heel leuke foto’s! Als ik me even wat minder voel, kijk ik altijd foto’s op weheartit, dat maakt me steeds weer blij :) x

  9. Laura - what about her 01/09/2013 bij 22:02 #

    Wat een fijne inspiratie!

  10. twinkelbella 02/09/2013 bij 11:03 #

    Leuk! Dat “maandag” shirtje is echt heel gaaf :-)

  11. mandy 02/09/2013 bij 18:15 #

    Leuke inspiratie! Vooral dat topje op de laatste foto en de outfit met het witte jurkje <3

  12. laurabeauty 03/09/2013 bij 19:14 #

    De outift van het 2de plaatje vind ik echt super mooi!

  13. elegantic 05/09/2013 bij 16:05 #

    Wat is die legging gaaf!

  14. maximealexandra 05/09/2013 bij 23:09 #

    Mooie inspiratie plaatjes!

  15. carolina 06/09/2013 bij 08:49 #

    Great photos!

    xo

    C.

  16. aboutkimberley 06/09/2013 bij 19:16 #

    De peplum shirtjes en waterfall rokjes zijn altijd prachtig. Ook leuk om te zien hoe ze het altijd combineren!

  17. Queen of Jet Lags 02/12/2013 bij 06:41 #

    Super leuke foto’s! Ik kan ook echt uuuuren op WeHeartIt doorbrengen!!!

    Liefs,

    Noor

Geef een reactie

