One week challenge: 7 kapsels

7 Sep

Hi lieve lezeressen,

In dit artikel vertelde ik dat ik vrij weinig met mijn haar doe. Ook schreef ik dat ik dat ik daarom graag een challenge wilde doen, en dat deed ik! In een van de laatste weken van de vakantie deed ik wat inspiratie op en maakte ik een week lang elke dag een ander kapsel. Deze challenge heb ik zelf verzonnen, want voor zover ik weet bestaat er volgensmij nog niet zo een als dit. Voor sommige meiden is het misschien helemaal geen uitdaging, omdat ze (bijna) elke dag al iets anders in hun haar doen, maar voor mij wel. Kijk je mee hoe het mij af ging?

Image
Maandag
Maandag begon ik met de challenge! Ik maakte het eerste kapsel van deze video. Het is een lief kapsel en is makkelijk te maken!

Image
Dinsdag
Dankzij Mascha kan ik hem eindelijk ook, de Nikkie knot! Als je hem eenmaal snapt, is ‘ie super simpel! Ik vind de knot er leuk uit zien én hij is handig.

Image
Woensdag
Op woensdag maakte ik een gedraaide zijstaart. Dat is toch iets specialer dan een “normale” staart! Vind ik leuk.

Image
Donderdag
Ik was even vergeten hoe leuk één grote vlecht ook al weer is! Het is leuk voor een gewone school- of werkdag, maar ook voor speciale gelegenheden. Een vlecht vind ik altijd wel mooi!

Image
Vrijdag
Yay, een waterval vlecht! Ik vind waterval vlechten altijd ontzettend mooi! Het is wel wat moeilijker  en kost meer tijd om te maken dan de andere kapsels die ik maakte, maar het is de moeite zeker waard! Ik moet dan ook toegeven dat ik deze niet zelf heb gemaakt, dat heeft mijn zusje voor mij gedaan. Dankjewel zusje!
Ik koos ervoor om hem aan het eind verder te vlechten, wat ik persoonlijk erg leuk vind.

Image
Zaterdag
Lekker simpel, twee plukjes haar van voor pakken en achter vast zetten. Een favoriet van mij!

Image
Zondag
Een gedraaide halve staart, dit is een variatie op de gedraaide zijstaart. Zelf vind ik de gedraaide zijstaart toch iets leuker.

Dat waren alle kapsels! Een challenge van zeven dagen lijkt misschien niet zo lang, maar voor mij is het lang genoeg. Ik vond het erg leuk om te doen en ben er achter gekomen wat ik wel en niet leuk vind staan bij mezelf. Zo vind ik de gedraaide halve staart niks voor mij, maar de waterval vlecht vind leuker staan dan verwacht!

Dit is wel even wat anders dan fashion, maar dat is af en toe ook wel leuk. Bovendien kan een kapsel je outfit afmaken, dus heeft het er toch wel weer mee te maken. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Wat is jouw favoriete hairdo?

Liefs,
Lisanne xo

24 Reacties to “One week challenge: 7 kapsels”

  1. Josephine 07/09/2013 bij 09:11 #

    Wat tof al die kapsels! Aaah nu wil ik mijn lange haar weer terug. Ik vind de eerste drie dagen en de waterfall braid het leukste :D

  2. Demi 07/09/2013 bij 09:42 #

    Ik vind dat eigenlijk alles je wel staat :) je hebt echt heel makkelijk haar hoor om er leuke dingen mee te doen! Ik zelf heb heel dik en krullerig haar, daar kan je praktisch niks mee

  3. Simone Diederich 07/09/2013 bij 20:40 #

    Superleuk zeg!

  4. Alies 08/09/2013 bij 09:16 #

    Wat een leuke kapsels. Misschien is deze ‘tag’ ook wat voor mij, omdat ik op normale schooldagen toch altijd… lekker simpel… mijn haar los doe. ;)
    Liefs, fashialies

  5. Eline 08/09/2013 bij 10:30 #

    Oh wat een leuke challenge en leuke kapsels ook! Je hebt me zeker inspiratie gegeven! Ik heb vaak mijn haren los en anders in een knotje. Kan dus een stuk creatiever ;-)

  6. robin ♡ 08/09/2013 bij 18:48 #

    wooow die waterval vlecht is echt heel mooi :D

  7. Marleen 08/09/2013 bij 18:48 #

    Superleuk! Ik vind de watervalvlecht en het eerste kapsel heel erg mooi! De Nikkie knot heb ik ook geprobeerd, maar ik moet nog even oefenen haha. Liefs

  8. Cylia Herbertson 09/09/2013 bij 08:31 #

    hele leuke challenge! Ik vind je zijstaartje het leukst..van woensdag ;)

  9. Jamie 09/09/2013 bij 17:35 #

    Super leuke kapsels. De Nikki knot is zo leuk, maar hij lukt mij nog steeds niet. Misschien kan jij een duidelijker filmpje maken :D?

    • Lisanne 09/09/2013 bij 18:38 #

      Haha, leuk dat je dat vraagt. Zelf maak ik eigenlijk geen filmpjes, maar als er meer meiden zijn die dat leuk vinden om te zien wil ik het best eens proberen! Heb je de laatste paar minuten van Mascha´s Back To School video al gezien? Naar mijn mening legt ze het daar wel duidelijk uit. (:

  10. Lonneke 10/09/2013 bij 18:07 #

    Vooral dinsdag en woensdag zijn gaaf!
    Wil je ook een kijkje op mijn site nemen? xoxo

  11. Lievehelpwatmoetikaan 10/09/2013 bij 18:45 #

    Wauw, dit is echt een hele leuke challenge en er zitten echt mooie kapsels tussen!

  12. 24hoursoffashion 11/09/2013 bij 08:14 #

    Wauw je mag blij zijn met je haar! Je kan er echt alles mee, echt het tegenovergestelde van mijn dunne kortere haar ;)

  13. thestoryofbeauty 11/09/2013 bij 14:01 #

    Wat een leuke kapsels! Heel creatief!

  14. Eline 13/09/2013 bij 16:06 #

    Dat laatste kapsel vind ik echt heel erg tof!

  15. Liese 13/09/2013 bij 17:29 #

    Wauw, heel erg leuk idee!
    Ik vind die van woensdag het leukst.
    Zelf doe ik ook niet veel met mijn haar,
    zou ik eigenlijk beter wel eens doen (:

    Liefs, Liese

  16. Jhemyla 13/09/2013 bij 19:53 #

    Ik wil ook nog super graag de nikki knot leren maken!

  17. Charlotte 14/09/2013 bij 13:08 #

    Wauw wat een toffe kapsels! :)

  18. villabeauty 14/09/2013 bij 20:08 #

    Wauw, erg leuk allemaal!

    Keep on bloggin’,
    Summer

  19. martinaa89 15/09/2013 bij 10:37 #

    wat een leuk artikel!!

  20. Mira 15/09/2013 bij 18:47 #

    Wat een geweldige challenge, die wil ik ook doen! Alle kapsels staan je echt superleuk!

  21. Fabiënne 15/09/2013 bij 21:32 #

    Ik vind de kapsels van dinsdag en woensdag het leukst! Mooi haar heb je ook.

  22. ByJaimie 21/09/2013 bij 21:35 #

    Hele mooie kapsels! Ik hou van waterval vlechten ♥

  23. Marieke 28/09/2013 bij 20:23 #

    Wat een leuke kapsels! Ze staan je allemaal echt heel erg leuk (:

Geef een reactie

