WeHeartIt Favorites #14

25 Sep

Hi lieve lezeressen,

Een nieuwe WeHeartIt Favorites voor vandaag! Ik heb weer een hoop leuke plaatjes langs zien komen. Eigenlijk wilde ik een herfstige draai aan dit artikel geven, maar dat is niet helemaal gelukt. Haha! Er zijn gewoon té veel leuke zomer outfits! Ach, als we onder een kort broekje een panty aantrekken en een vestje over een top aan doen, is het al een stuk warmer.

Afbeelding
De print van dit jurkje of playsuit – ik kan helaas niet zien wat het is – vind ik zo tof! Het jasje staat er mooi op.

Afbeelding
Deze trui is dan wel weer herfstig. Ik vind ‘m leuk! Het rokje is niet iets wat ik snel had gekozen om er bij te dragen, maar ik vind het wel leuk staan.

Afbeelding
Deze playsuit vind ik geweldig! Ze heeft hem ook erg leuk gecombineerd. De grote hoed staat haar goed.

Afbeelding
Wauw, hier houd ik van! De trui ziet er lekker comfortabel uit, maar de sieraden maken de outfit weer chic. Gotta love it!

Afbeelding
Aaaah, deze leather look peplum top vind ik er heel mooi uitzien! De print van het broekje vind ik ook tof.

Afbeelding
Dit rokje is toch iets specialer dan een ‘gewoon’ zwart rokje. Like!

Afbeelding
Ja, van truien houden we toch allemaal? En met een detail als deze studs bij de hals maak je me helemaal blij!

Afbeelding
Ik kan het weer niet laten. Kledingstukken met kant vind ik gewoon te leuk! De foto vind ik trouwens ook mooi gedaan.

Afbeelding
Tja, nu ik toch bezig ben kan deze er wel gelijk achteraan. Tegenwoordig zie je veel shortjes van kant, maar een lange broek met kant heb ik nog nooit gezien. Ik vind ´m super leuk! Mooie kleur ook!

Afbeelding
Kijk deze nagels nou! Super gaaf vind ik ze! Toch wat anders dan ´gewoon´ de Amerikaanse vlag op je nagels. Echt heel goed bedacht!

Afbeelding
Denim op denim. Ja, ik vind het leuk!

Afbeelding
Wat een prachtige print is dit toch. Mooie broek voor de herfst!

Afbeelding
Ohh, wat ziet dit vest er heerlijk warm uit!

Afbeelding
Als afsluiter nog een outfit voor de zomer. Ik vind de top onwijs gaaf, en wauw, die wedges!

Ondanks dat er niet heel veel herfstplaatjes tussen zaten, heb je misschien toch nog wat inspiratie op kunnen doen. Als je nog niet genoeg herfst foto´s hebt gezien, raad ik je aan om even hier te kijken.

Heb jij al aankopen voor de herfst gedaan?

Liefs,
Lisanne xo

16 Reacties to “WeHeartIt Favorites #14”

  1. Eline 25/09/2013 bij 17:35 #

    Heerlijke inspiratie!

  2. lonnie101 26/09/2013 bij 18:00 #

    Leuke inspiratie! En ja ik heb me herfst kleren al in huis!!! x

  3. Maartje 27/09/2013 bij 13:39 #

    Leuk! Ik hou ook zorg erg van weheartit, ik kan er echt uren op kijken! Je hebt ook echt leuke uitgekozen!

  4. Wendy van Soest 28/09/2013 bij 17:52 #

    Super inspiratie post!! <3

    XxX

  5. Marieke 28/09/2013 bij 20:20 #

    Wat een fijn inspiratieartikel!

  6. robin 29/09/2013 bij 13:56 #

    Mooie foto’s:)

  7. Lisanne 29/09/2013 bij 14:01 #

    Mooi!

  8. De Dotties 07/10/2013 bij 20:32 #

    Leuke inspiratie post!

  9. OohJules 10/10/2013 bij 13:01 #

    Lovely post !

    Have a nice day
    xx Julien

  10. Liese 12/10/2013 bij 08:16 #

    Wat een leuke inspiratie (:
    Die lange kanten broek ziet er heerlijk uit!

    Liefs, Liese

  11. Sophie 12/10/2013 bij 12:04 #

    Heerlijke inspiratie!

  12. Saarskje 12/10/2013 bij 18:57 #

    Leuke foto’s ! Ik denk dat ik in de herfstvakantie flink ga shoppen voor de herfst hihi !
    Liefst,

  13. louboutinsandlove (@louboutinslove) 14/10/2013 bij 17:19 #

    awesome pics! would you like to follow each other?

  14. Maartje 22/10/2013 bij 09:17 #

    De laatste twee foto’s vind ik echt heel erg mooi. Een lekker dik vest in de herfst is altijd fijn, maar een lekker zomers topje er onder kan soms best.

  15. davie+erica 25/10/2013 bij 18:09 #

    Awesome! We love this inspiration!
    ox
    davie and erica

  16. WELSTIJL 23/11/2013 bij 16:41 #

    Mooie inspiratie foto’s!

Geef een reactie

