Korte update + ideetje

13 Okt

Hi lieve lezeressen,

De afgelopen twee weken had ik het best druk, vandaar dat er toen niets op mijn blog is verschenen. Ik had het vooral druk met school – wat helaas voor mijn blog gaat – maar ik heb ook genoeg leuke dingen gedaan! EN het leukste moet nog komen: ik ga deze week namelijk op werkweek naar Milaan! We vertrekken vannacht al, rond half één. Ik heb er echt onwijs veel zin in! Na afloop zal ik jullie zeker laten weten hoe het was. Na de werkweek heb ik herfstvakantie, dan heb ik ook weer wat meer tijd om te besteden aan mijn blog! (:

Dat ik heb druk heb, betekent trouwens niet dat ik helemaal niet aan mijn blog denk. Laatst kwam ik op het idee om Latest Buys artikels te gaan maken, of in ieder geval iets in die richting. Hierin laat ik dan een paar – ik denk zo’n 3 tot 5 – aankopen zien die ik heb gedaan. Een soort van shoplog, maar dan net iets anders. Shoplogs plaats ik niet zo vaak, omdat ik meestal niet in één keer heel veel koop. Daarom leek mij dit wel leuk! Laten jullie in de comments weten wat jullie van dit idee vinden?

Nu moet ik me gauw nog even een beetje klaar gaan maken voor de reis, en dan vertrek ik naar school. Haha, dat vind ik zo’n gek gevoel! Sommige van jullie zullen nu al vakantie hebben denk ik, en anderen moeten er nog een weekje  tegenaan. Ik wens jullie in ieder geval allemaal een fijne week toe!

Welke leuke dingen staan jou nog te wachten?

Liefs,
Lisanne xo

5 Reacties to “Korte update + ideetje”

  1. Saskia 25/10/2013 bij 12:08 #

    Latest buy artikelen lijkt mij leuk om te lezen!

  2. villabeauty 27/10/2013 bij 17:07 #

    Latest buys lijkt me een leuk idee! Dan ben ik ook weer up to date met wat er allemaal van mooie dingetjes te koop zijn! :)

    Keep on bloggin’,
    Summer

  3. Lisa Esther 17/11/2013 bij 18:11 #

    Wat jammer dat je hier niet meer blogt want ik vind alles er zo leuk uitzien!! :) Heb je een andere blog of ben je misschien gestopt?? X

    • Lisanne 20/11/2013 bij 21:45 #

      Nee, ik blog hier nog gewoon, hoor! :’) Dankjewel voor het compliment!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Latest buys | fashionourlove - 14/01/2014

    […] een poos geleden kreeg ik het idee om dit artikel te maken. Een artikel waarin ik een aantal aankoopjes van […]

Geef een reactie

