WeHeartIt Favorites #15

20 Nov

Hi lieve lezeressen,

Yup, hij is weer eens te laat hoor, mijn WeHeartIt Favorites artikel. Terwijl er tussen deze en de vorige maar één ander artikeltje zit! Ik heb wel wat uit te leggen… Sinds dat ik op werkweek ging (wat overigens een geweldige week was) met school, heb ik niks meer op mijn blog gezet. Ik merkte dat sommige van jullie zelfs dachten dat ik was gestopt met mijn blog. Nee, dat niet en ik zou er ook zeker niet zomaar mee stoppen, hoor! Haha. Voordat mijn herfstvakantie begon, dacht ik juist nog dat ik dan veel aandacht aan mijn blog kon besteden. Maar helaas is dat niet helemaal gelukt. Wél kan ik jullie iets anders heel leuks vertellen! In de vakantie ben ik samen met mijn ouders namelijk druk bezig geweest met mijn kamer. Al een poosje wilde ik laminaat (hiervoor had ik vloerbedekking) en wat andere dingen wilde ik ook veranderen aan mijn kamer. Uiteindelijk hebben we bijna mijn hele kamer veranderd! Je kamer opnieuw inrichten en nieuwe meubels is natuurlijk niet niks, dus dit is een soort van vervroegd – ik ben pas over vierenhalve maand jarig – verjaardagscadeau. Haha! Verder wil ik even zeggen dat ik het de laatste tijd aardig druk met school heb gehad. Ik zit nu in atheneum 4 en dat vraagt best wel veel, waardoor ik minder tijd heb voor mijn blog. Maar goed, nu genoeg over mij. Zullen we naar de foto´s gaan?

Afbeelding
Laat ik dan maar beginnen met een echt herfstplaatje, tenminste, ik vind de kleuren van de sjaal en het jasje goed bij de herfst passen! Staat mooi bij elkaar.

Afbeelding
Deze foto is duidelijk even snel met een mobiel gemaakt, maar who cares? Wat ik hierover wilde zeggen is dat ik de combinatie van zwart en wit met goudkleurige details altijd erg mooi vind.

Afbeelding
Laat ik deze er dan maar gelijk achteraan doen. Nog een keer een outfit met veel zwart en wit, maar hier springen de rode hakken eruit. Tof!

Afbeelding
Zo’n soort rokje als hierboven stond ook in mijn vorige WeHeartIt Favorites. Ik vind de structuur (?) bij deze rokjes prachtig!

Afbeelding
Deze ketting is perfect.

Afbeelding
Ik vind dit rugzakje er onwijs leuk uitzien! Okee, de achtergrond maakt het natuurlijk wel helemaal mooi.

Afbeelding
Ook deze ketting vind ik prachtig! Hij valt precies mooi in de hals van de top. De armbandjes zijn ook leuk!

Afbeelding
De mouwen van de blouse op de bovenstaande foto vind ik zó tof! Geweldig gecombineerd!

Afbeelding
Omdat het kan deze schattige pantoffels. En omdat het met dit koude weer gewoon heerlijk is om lekkere warme pantoffels aan te hebben!

Als het goed is zal er  aan het eind van de maand gewoon nog een WeHeartIt Favorites artikel verschijnen! Ik ga nog beter mijn best doen aan mijn blog te werken, want ik heb nog zo veel leuke ideeën!

Wat is jouw favoriete kledingstuk voor de herfst?

Volg mij op We Heart It!

Liefs,
Lisanne xo

4 Reacties to “WeHeartIt Favorites #15”

  1. Eline 21/11/2013 bij 18:39 #

    Fijne inspiratie <3

  2. vanessablogt 21/11/2013 bij 18:46 #

    Leuke inspiratie! Ik draag het liefst dikke truien zodat ik het lekker warm heb.

  3. Iris 25/11/2013 bij 07:57 #

    Superleuke post! :D
    Leuke blog heb je, ik ben je gaan volgen via Bloglovin. Ik zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken!

    Liefs,
    Iris

  4. Suzanne 29/11/2013 bij 16:23 #

    Die paarse sjaal vind ik heel erg mooi!

Geef een reactie

